مرجع خبری پرسپولیس : رسانه های ترکیه از شوخی با مصطفی دنیزلی در شبکه دولتی ایران ابراز تعجب کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سایت های خبری ترکیه با قرار دادن بخش هایی از برنامه تلویزیونی «خنده بازار» که به شوخی با مصطفی دنیزلی اختصاص داده شده بود تعجب خود را در این خصوص ابراز کردند.

 

شگفتی رسانه های ترک زبان به پخش این برنامه از شبکه “دولتی” در ایران مربوط می شود، این در حالیست که در ایران شبکه تلویزیونی خصوصی وجود ندارد و همه برنامه های تولیدی از همان شبکه های دولتی و مطابق با معیارهای این شبکه ها پخش می شود.

 

این در حالیست که ترکیه صدها کانال تلویزیونی خصوصی دارد که برنامه های طنز، ورزشی و اجتماعی را مطابق با سلیقه مخاطبانشان پخش می کنند.

 

با این وجود مصطفی دنیزلی سرمربی ترک تبار سرخپوشان در واکنش به ساخت این برنامه با خنده گفته است: «به هر حال گاهی لازم است چنین برنامه هایی ساخته شود و جامعه به آن نیاز دارد»

 

این در حالیست که طی هفته های گذشته بسیاری از چهره های فوتبال ایران نسبت به این برنامه واکنش نشان دادند. از جمله محمد مایلی کهن که پیش از این گفته بود «علی دایی» باید آستانه تحمل خود را در قبال برنامه های طنز بالا ببرد (!) واکنش تندی نسبت به شوخی با خودش در برنامه خنده بازار نشان داده بود.

 

اما سرمربی پرسپولیس باز هم حرفه ای گری و تفاوت های خود را با مربیان ایرانی به رخ کشید. مصطفی دنیزلی همان قدر که در زمینه فوتبال یک مربی طراز اول محسوب می شود، در نگاه اجتماعی هم دیدگاه مثبتی به اتفاقات این چنینی دارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)