پرسپولیس نیوز : زمان برگزاری دربی سرخابی منوط به نتیجه امروز (یک‌شنبه) تیم فوتبال استقلال برابر تراکتورسازی خواهد بود.

در جلسه کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تهران که امروز (یک‌شنبه) 20 اردیبهشت در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد، درباره دربی پایتخت تصمیم‌گیری به عمل آمد.

مهدی تاج پس از پایان این جلسه اعلام کرد که اگر استقلال امروز مقابل تراکتورسازی نتیجه نگیرد و شانس کسب سهمیه آسیا را از دست بدهد، قصد داریم دربی روز پنج‌شنبه برگزار شود که البته رضایت باشگاه استقلال را باید جلب کنیم. در غیر این صورت دربی همان روز جمعه و هم‌زمان با سایر دیدارهای هفته سی‌ام برگزار می‌شود.

 براتلو: تغییراتی در تاریخ دیدار دربی ایجاد می‌شود
معاون امنیتی – انتظامی و دبیر شورای تأمین استانداری تهران از تغییراتی در تاریخ و ساعت دیدار پرسپولیس و استقلال خبر داد.

 صفرعلی براتلو، معاون امنیتی-انتظامی و دبیر شورای تأمین استانداری تهران در خصوص برگزاری جلسه‌ این شورا برای برگزاری دربی 80 گفت: این جلسه بین اعضای شواری ورزشی است که برای هماهنگی‌های ورزشی، اوژانس، امنیتی و … به صورت مرتب برگزار می‌شود و گاهی نیز برای چنین بازی‌های حساسی نیاز به هماهنگی‌های دقیق‌تری دارد. امروز نیز جلسه برگزار شد که مصوباتی نیز به دنبال داشت.

وی با اشاره به این مصوبات عنوان کرد: ابتدا اینکه مترو در روز برگزاری دربی فعال‌تر عمل کرده و حمل و نقل عمومی هم تقویت شود. نیروی انتظامی هم همیشه همکاری خوبی داشته که جای تقدیر دارد. باید تشکری هم از صداوسیما داشته باشیم که به خوبی بازی‌ها را انعکاس می‌دهد و برای بازی امروز استقلال و تراکتورسازی هم هماهنگی صورت گرفت.

معاون امنیتی- انتظامی و دبیر شورای تأمین استانداری تهران با بیان اینکه تغییراتی در تاریخ و ساعت دربی ایجاد می‌شود که توسط مسئولان سازمان لیگ اعلام خواهد شد، گفت: یکی دیگر از مصوبات این جلسه در خصوص اجلاس شورای المپیک بود که در تهران برگزار می‌شود و در این جلسه مطرح شد. ابلاغیه‌هایی نیز صادر شد و همه باید تلاش کنند تا وقتی اعضای این اجلاس به ایران می‌آیند بتوانیم میزبان خوبی برای آنها باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)