پرسپولیس نیوز :  اخباری که این روزها از باشگاه پرسپولیس می‌رسد، هواداران این تیم را به شدت نگران آینده کرده است. سوالی که اکنون آن‌ها می‌پرسند این است که چرا می‌خواهند وضعیت تیم‌شان را آشفته کنند؟

هفته گذشته محمد رویانیان برای انجام امور اداری و پیگیری مسئله انتقال خلعتبری به پرسپولیس به امارات سفر کرده بود. در آن مدت، سه تن از اعضای هیات مدیره باشگاه کنار هم جمع شدند و با استعفای رویانیان – که مدت‌ها قبل ارائه شده بود – موافقت کردند.

در این جلسه علاوه بر رویانیان که در سفر بود، اکبری، رییس هیات مدیره باشگاه هم غایب بود. جمشیدی، نامی و پروین، سه عضوی بودند که برای خود بریدند و دوختند. نکته مهم و قابل تامل این جلسه، اظهارنظر علی پروین بود که در نوع خود، فضای کار را آشفته کرد.

پروین گفته بود که وزیر ورزش و جوانان در صورت موافقت هیات مدیره باشگاه با استعفای رویانیان، سکان هدایت باشگاه را به او (پروین) خواهد سپرد!

این صحبت‌ها در جلسه دو روز پیش هیات مدیره پرسپولیس هم مطرح شد که باعث شد رویانیان تاکید کند که تمایلی به ماندن ندارد و می‌خواهد برود. به این صورت بود که نامه‌ای از هیات مدیره پرسپولیس به وزارت ورزش ارسال شد که اعلام می‌کرد هیات مدیره با استعفای رویانیان موافقت کرده است.

اما ماجرای موافقت وزیر ورزش با مدیریت پروین – آن طور که پروین ادعا می‌کند – چه بوده است؟ گویا ماجرا از این قرار است که پروین گفته بدهی‌های باشگاه پرسپولیس را – 45 تا 50 میلیارد تومان – پرداخت می‌کند و هزینه‌های جاری آن را هم تا چهار سال می‌پردازد. از این رو می‌خواسته که مدیریت باشگاه را تا چهار سال آینده به او بسپارد.

هنوز مشخص نیست که وزارت ورزش و جوانان در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت اما با توجه به این که رویانیان ارسال نامه هیات مدیره به وزارت ورزش را تایید کرده، هیچ بعید نیست که حکم سرپرست باشگاه (جانشین رویانیان) همین امشب (چهارشنبه) صادر شود. هرچند گفته می‌شود که قرار است رویانیان عضو هیات مدیره باشگاه باقی بماند. گویا هیات مدیره مدیریت باشگاه را به جمشیدی پیشنهاد داده و او نپذیرفته است.

اینک، هواداران پرسپولیس چند سوال مهم در ذهن خود دارند. نخست آنکه چرا در حالی که به نظر می‌رسد پرسپولیس روند رو به رشد و متوازنی را دنبال می‌کند، از تغییرات مدیریتی کلان در آن صحبت می‌شود؟ دوم این که چرا علی پروین قصد دارد دوباره به عنوان نفر اول وارد گود شود؟ او چند سال پیش به قول خودش عطای کار را به لقایش بخشید و کنار رفت ولی حالا می‌خواهد بازگردد. سوال سوم این است که پروین چه پیشینه‌ای در کار مدیریت داشته است که حالا بخواهد مدیریت باشگاه پرسپولیس را بپذیرد؟ سوال بعدی این است که به فرض مدیر شدن علی پروین، آیا علی دایی سرمربی پرسپولیس خواهد ماند یا اختلاف‌های این دو پرسپولیسی را از این نظر هم دچار بحران می‌کند؟ و سوال آخر این که، آیا این تغییرات – رفتن رویانیان و آمدن پروین – اوضاع پرسپولیس را به هم نمی‌ریزد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)