پرسپولیس نیوز : مدیرروابط عمومی وزارت ورزش وجوانان گفت: آقای دایی اگر انتشار فایل صوتی بد است، چطور اسناد وزارت به شما می‌رسد؟

مازیار ناظمی در ابتدای نشست امیررضا خادم در خصوص صحبت‌های علی دایی اظهار داشت: علی دایی گفته است که وزارت ورزش به خبرنگاران پول می‌دهد که از آنها خوب بنویسند اما روزنامه ایران ورزشی طیف نزدیک به دولت است و گروهی است که با دولت کار می‌کند. صفحه اول این روزنامه مصاحبه‌ای از دادکان تیتر یک شده که نسبت به وزیر نقد داشته است. اگر می‌خواستیم فشاری وارد کنیم اول باید از ایران ورزشی شروع می‌کردیم. مدل کار ما اینگونه نیست.

وی ادامه داد: دایی در مورد فایل صوتی هم صحبت‌هایی داشته است من هم می‌گویم که انتشار فایل صوتی کار بدی است ولی خود او هم گفته که صحبت‌های پروین در جای دیگر ضبط شده است. اگر کاری بد است باید همه جا بد باشد. دایی گفته است این مسائل خانوادگی بوده است اما ما می‌گوییم اصلا خانوادگی نبوده و بحث‌های سنگین میلیاردی مطرح شده است. این مسائل را پروین مطرح و دایی هم دفاع کرد. به این شکلی که دایی گفته نبوده است.

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان عنوان کرد:‌ دایی گفته که وزارت ورزش لیستی دارد که به خبرنگاران هدیه داده‌اند. این هم اتفاق عجیبی نیست. بحث ما شفاف‌سازی است و مطابق سنت قدیمی هر ساله در پایان سال از خبرنگاران که در طول سال فعالیت کرده‌اند، تقدیر می‌کنیم و 200 تا 300 هزار تومان به آنها پاداش می‌دهیم. در مجموع شاید 5 میلیون تومان هم نشود. این هزینه‌ای نیست که دایی در مورد آن صحبت کند. زمان عباسی هم از 120 نفر تقدیر کردند.

ناظمی گفت: اگر انتشار فایل صوتی بد است باید بگوید چطور اسناد وزارت ورزش به او می‌رسد. دایی به ما قول داد نامه‌ای که در آن وزارت ورزش 6 شرط را برای پرسپولیس گذاشته بود،منتشر کند، چرا هنوز منتشر نکرده است. ما در بحث رسانه‌ها و خبرنگاران شفاف هستیم وامیدواریم دایی هم در مورد انتشار نامه شفاف عمل کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)