مرجع خبری پرسپولیس : كانون هواداران پرسپوليس از رئيس جمهور كشورمان تقدير و تشكر كرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، كانون هواداران اين باشگاه نامه تشكر و قدرداني را به نيابت از هواداران ميليوني اين باشگاه در سراسر ايران و آسيا به رئيس جمهور محبوب مردمي به خاطر دستور ايشان مبني بر واگذاري اين باشگاه به مردم و هواداران منتشر كرد.
متن اين نامه به شرح ذيل است:

بسمه تعالي
برادر ارجمند جناب آقاي دكتر محمود احمدي‌نژاد
رياست محترم و محبوب جمهوري اسلامي ايران

با سلام و اهداء تحيات؛
پرسپوليس تيمي مردمي است كه هميشه با طرفدارانش زنده بوده و با آنها جان گرفته است. قهرماني‌ها و غرورآفريني‌‌هايش در ايران و آسيا در طول سال هاي گذشته ممكن نبوده مگر با دعاي طرفداراني كه چه شب‌هايي را فقط براي تماشاي ديدار تيم محبوبشان پشت درهاي استاديوم صبح كردند. حال شما به خوبي اين موضوع را درك كرديد كه اين باشگاه با نفس هوادارانش زنده است و مي‌خواهيد در يك حركت حرفه‌اي آن را به هوادارانش برگردانيد. اجازه فرمائيد مراتب شادي و نشاط خيل ميليوني هواداران پرطرفدارترين باشگاه فرهنگي ورزشي قاره پهناور آسيا را به حضور رياست محبوب جمهوري اسلامي ايران تقديم داريم.
بدون شك دستور حضرتعالي داير بر واگذاري سهام اين باشگاه به هواداران به دغدغه ميليونها ايراني خاتمه داده و خاطره خوش اين هديه براي هميشه تاريخ كشور ثبت خواهد كرد.
توفيق روزافزون شما را كه همواره در دفاع از حقوق و احساسات بي دريغ مردم ايران پيشقدم بوده ايد از خداوند متعال مسألت مي نمايم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)