پرسپولیس نیوز : هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس پس از پیروزی سرخپوشان در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا با صدور اطلاعیه‌ای، از کادر فنی، بازیکنان و هواداران تقدیر و تشکر کرد.

در متن این اطلاعیه‌ای که در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، آمده است: وظیفه خود می‌دانیم از کادر فنی به جهت تدبیر و درایت و از بازیکنان تیم به سبب تلاش غیرتمندانه‌ای که به کار بستند تا با پیروزی برابر لخویای قطر دل هوادران را شاد کنند و باعث سربلندی پرسپولیس و فوتبال ایران در آسیا شوند تقدیر و تشکر کنیم.

پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان، نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران بود و نشان داد چه بازیکنان شایسته و توانمندی را در اختیار دارد. هواداران پرسپولیس هم شاهد یکی از بهترین و شایسته‌ترین بازی‌های تیم خود بودند و با صبوری، تعصب و حمایتی که به خرج دادند در بوجود آمدن این شرایط نقش بسزایی را ایفا کردند.

بر همین اساس جا دارد تقدیر و تشکر ویژه‌ای از هواداران و بزرگان پرسپولیس داشته باشیم که حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند. آنها با شعارهای یک پارچه و حمایت همه جانبه خود باعث دلگرمی و پشتگرمی تیم شدند. همچنین حرکت فرهنگی خوبی از سوی باشگاه در بازی با لخویا صورت گرفت که قابل تقدیر است.

خوشبختانه در این بازی از همه جهات شاهد موفقیت بودیم و هیأت مدیره تمام تلاش خود را معطوف به فراهم آوردن بستری مناسب برای ادامه کار تیم کرده است. در این ارتباط اقدامات خوبی هم از سوی باشگاه در حال انجام است که پس از حصول نتیجه اعلام خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)