پرسپولیس نیوز :جمعی از مدیران و کارکنان باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در دفتر مدیریت، از سرپرست باشگاه تقدیر کردند.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ماه‌های گذشته در حوزه‌های مختلف از تیم فوتبال تا مسائل مالی، حقوقی و تشکیلاتی شاهد تحولات بسیاری بوده است که آثار آن اندک اندک نمایان می‌شود.

بر همین اساس، جمعی از مدیران و کارکنان باشگاه با حضور در دفتر مدیریت، به نیابت از سوی همه اعضای باشگاه با اهدای لوحی، از توجه مدیریت باشگاه به مسائل تشکیلاتی، لزوم یکپارچگی، وحدت و انسجام گروهی در تمام ارکان مجموعه، نگاه جامع به تمام بخش‌های دست‌اندرکار و بازگشت حس امید و افتخار به خانواده بزرگ پرسپولیس و هواداران تقدیر و تشکر کردند.

در جریان این ملاقات، علی اکبر طاهر نیز گفت: قبل از هر چیز باید بگویم چنین تقدیری را من باید از تمام مدیران و کارکنان زحمتکش باشگاه داشته باشم و حتما مراتب تشکر و سپاس مجموعه مدیریتی را به پاس زحمات، همدلی و تعصبی که در مجموعه وجود دارد به همه عزیزان منتقل کنید. البته من قصد داشتم مشابه همین اقدامی که امروز با حضور در کنار تیم انجام شد را در باشگاه داشته باشیم ولی این برنامه را به سال جدید موکول می‌کنیم تا همه زحمتکشان باشگاه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است، اینکه اگر توفیقی به دست آمده است حاصل زحمات تمام مجموعه از هیأت مدیره گرفته تا تک تک کارمندان در بخش‌های مختلف است. روزی که وارد مجموعه شدیم، برای خود هدفگذاری داشتیم. توجه ما به اطراف نبود و مثل دونده‌ای که اگر چشم و تمرکز از خط پایان بردارد، عقب می‌افتد، ما هم دنبال هیاهو و تبلیغات نبودیم. آنچه اهمیت دارد، انجام کار است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما به دنبال ایجاد ادبیات صنعت فوتبال هستیم. برای این منظور ابتدا باید به یک ثباتی می‌رسیدیم. باید انسجام تشکیلاتی ایجاد می‌شد و اینکه ما همه اعضای یک خانواده با اهداف، افکار و زبان مشترکی به نام «پرسپولیس» هستیم و این واقعا برای من خوشحال کننده است که چنین فضایی ایجاد شده باشد. از اهدف ما بازگشت اعتبار و صلابت باشگاه پرسپولیس بود و در این مسیر کارهای زیادی باید انجام شود و البته این نامه محبت‌آمیز از بهترین هدایایی است که دریافت کرده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)