پرسپولیس نیوز : مدیر تیم سایپا گفت: محدودیت ۱۰ درصدی برای تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج قائل نمی‌شویم.

سعید تقی‌زاده در مورد میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج در هفته چهارم لیگ برتر گفت: مسئولان استان البرز، هیئت فوتبال و مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده‌اند که سایپا در کرج میزبان پرسپولیس باشد و هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه انقلاب کرج وجود ندارد. فقط شورای تامین استان البرز باید موافقتش را با این امر اعلام کند.

وی در مورد اینکه فصل گذشته نیز قرار بود سایپا در ورزشگاه انقلاب میزبان استقلال و پرسپولیس باشد اما این اتفاق رخ نداد، گفت: فصل گذشته تا لحظات آخر قرار بود در هفته دوم لیگ میزبان استقلال باشیم اما اتفاق‌هایی که در دیدار ملوان و گهر رخ داد باعث شد برنامه تغییر کند. در حال حاضر شرایط برای میزبانی سایپا از پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج مهیاست.

تقی‌زاده در مورد اینکه فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران پرسپولیس اختصاص داده می‌شود، گفت: خیر ما حتی در دیدارهایی که با تیم‌هایی مثل تراکتورسازی داریم نیز محدودیتی برای تماشاگران میهمان قائل نمی‌شویم و در دیدار با پرسپولیس نیز هیچ محدودیتی برای تماشاگران پرسپولیس جهت حضور در ورزشگاه وجود ندارد. مهم‌ترین حسن برگزاری دیدار پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج این است که تماشاگران برای دیدن مسابقه به ورزشگاه انقلاب می‌آیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)