یکشنبه 4 اسفند (11:23)

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: با 2 بازيكن خارجي مذاكره كرده‌ايم و اين هفته تكليف نهايي براي عقد قرارداد با يكي از آنها مشخص مي شود.

عباس انصاري فرد با رد شايعه مذاكره با مهدي رجب زاده اظهار داشت: اين بازيكن ايراني كيفيت بالايي دارد؛ اما در شرايط فعلي نمي تواند به تيم ما كمكي كند و مذاكره اي نيز با وي نداشته ايم. سياستي كه من در باشگاه دارم اجازه نمي‌دهد كه او به پرسپوليس بيايد.
وي ادامه داد: با 2 بازيكن خوب خارجي صحبت هايي داشته ايم و با نظر وينگادا در هفته جاري با يكي از آنها به توافق نهايي مي رسيم.
مديرعامل پرسپوليس تاكيد كرد: دنبال بازيكن كوچك نيستم و با نظر هيئت مديره سعي مي كنم بازيكني را جذب كنم كه در حد استانداردها و پرسپوليس باشد.

انصاري فرد در خصوص نام و زمان ورود اين بازيكن به ايران گفت: اگر نام اين بازيكن را افشا كنم، همه به دنبال او مي روند و شايد اتفاق‌هاي خوبي نيفتد پس بهتر است سكوت كنم. به محض حصول توافق نهايي، بلافاصله با ورود به تهران همراه با پرسپولس تمرين مي‌كند، در صورتي كه فدراسيون موافقت كند شايد اين بازيكن به عنوان جايگزيني براي دي كارمو در ليگ برتر نيز به ميدان برود.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس در خصوص ديدار روز گذشته مقابل برق شيراز گفت: در زمين ناهموار حافظيه شيراز بازي براي بازيكنان ما كه بيشتر تكنيكي هستند سخت شده بود و همين مورد موجب شد بازي خوبي را شاهد نباشيم و اتفاق‌ها نتيجه را رقم بزند.
وي افزود: نمي توانم در خصوص تصميم داور قضاوت كنم؛ اما رضايي معتقد بود كه داور و كمك داوري بازي اشتباه كرده اند.
انصاري فرد در خصوص احتمال قهرماني پرسپوليس خاطرنشان كرد: هنوز براي قهرماني در ليگ برتر بسيار اميدوار هستيم، البته كار سختي داريم و بايد بسيار پر قدرت تر به ميدان برويم و اميدوار باشيم حريفان نتايج لازم را نگيرند. هفت بازي مانده است و امكان هر اتفاقي وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)