پرسپولیس نیوز : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محسن بنگر و امید عالیشاه در اردوی ترکیه به تمرینات گروهی باز می‌گردند و درمان و فیزیوتراپی دغاغله ادامه پیدا خواهد کرد.

دکتر حقیقت در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با اقدامات پزشکی صورت گرفته در نظر داریم محسن بنگر و امید عالیشاه از اردوی ترکیه به تمرینات تیمی برگردند.

وی ادامه داد: عالیشاه در یکی از تمرینات از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شد که البته عارضه جدی حادث نشد و بعد از چهار، پنج روز فیزیوتراپی آماده بازگشت به تمرینات می‌شود.

محسن بنگر هم از ناحیه همسترینگ دچار انقباض شدید بود، اگر آن شرایط ادامه پیدا می‌کرد، ممکن بود پاره‌گی عضله حادث شود که شرایط کنترل شد. با توجه به اینکه در ترکیه تمرینات سرعتی و انفجاری داریم، این تمرینات روی همسترینگ فشار می‌آورد. به بنگر استراحت داده شد تا شرایطش برگردد که در این مدت برنامه دویدن را در دستور کار داشت و روز دوشنبه هم در برنامه سپک تاکرا حاضر بود.

پزشک پرسپولیس درباره شرایط مهدی دغاغله گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی وارده از ناحیه کشاله، دوره درمان سه هفته تعیین می‌شود اما تلاش می‌کنیم با توجه به جوانی، آمادگی و همکاری بازیکنان با اقدامات فیزیوتراپی و درمانی، طول درمان را کم کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)