پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش کردند برانکو ایوانکوویچ را متقاعد کنند از اخراج دو بازیکن خاطی این تیم صرفه نظر کند.

پس از اینکه برانکو خبر اخراج رامین رضاییان و علی علیپور را در زمان صرف شام در اردوی پرسپولیس اعلام کرد تلاش ها برای تغییر نظر وی و باقی ماندن این دو بازیکن در اردو آغاز شد.

طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از اعلام خبر کنار گذاشتن دو بازیکن این تیم، جزییات تصمیم برانکو و دلایل وی را از مسئولان پرسپولیس جویا شد و سپس در گفت و گوی تلفنی او با سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی گرفته شده تا این دو بازیکن به تهران بازگردند.

در این شرایط برخی اطرافیان باشگاه در تلاش هستند با نزدیکان برانکو در تهران و دبی تماس بگیرند و با رایزنی های خود مشکل را حل کنند و مانع برگشت دو بازیکن پرسولیس به تهران شوند. پیشنهادها برای مجازات جایگزین علیپور و رضاییان از جمله جریمه سنگین مالی تا نیمکت نشینی و سکونشینی هم مورد موافقت برانکو قرار نگرفته است.

برانکو در جلسه با مسئولان پرسپولیس سایر مشکلات و بی انضباطی های رضاییان را هم برشمرده و با همین استدلال توانسته آنها را قانع به حمایت از تصمیم خود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)