پرسپولیس نیوز : سعودی‌ها سخت در تلاش هستند تا قبل از بازی برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس نماینده ایران را نقره داغ کنند.

 الهلال در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست تیم فوتبال پرسپولیس را با چهار گل شکست دهد. به نظر می‌رسد که سعودی‌ها دست بردار رفتارهای جنجالی و تحریک آمیز خود نیستند.

روزنامه العاجل عربستان تیتر توهین آمیزی را انتخاب کرد و نوشت: گردن تیم فوتبال پرسپولیس زیر شمشیر مجازات کنفدارسیون فوتبال آسیا.

این روزنامه سعودی نوشته است: “یکی از دستیاران برانکو و یکی از بازیکنان تیم ایرانی در بین دو نیمه به یکی از مسئولان الهلال حمله ور شدند. ناظر بازی این صحنه را دیده و آن را یاداشت کرده است و بدون شک کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ایرانی را مجازات و جریمه خواهد کرد”.

همچنین سایت اسپورت ۲۴ عربستان مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دستیار برانکو و کاپیتان این محرومیت و جریمه نقدی درنظر گرفته است.

در این دیدار پس از اتمام بازی در نیمه اول میان ایگور پانادیچ، دستیار برانکو و سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس با نیمکت الهلالی‌ها درگیری ایجاد شد.

در این راستا سایت اسپورت ۲۴ عربستان امروز مدعی شد که برای هر دو آنها محرومیت‌هایی از سوی AFC درنظر گرفته خواهد شد و باشگاه پرسپولیس نیز به خاطر پرتاب بطری های آب به داخل زمین از سوی هوادارانش جریمه خواهد شد.

این سایت سعودی مدعی شد و نوشت: منابعی آگاه خبر دادند که AFC در چند روز آینده حکم محرومیت ایگور پانادیچ، دستیار سرمربی پرسپولیس و  جلال حسینی، بازیکن این تیم را صادر خواهد کرد و جریمه نقدی نیز خواهند شد زیرا این دو در میان دو نیمه با مترجم باشگاه الهلال درگیری لفظی و بدنی داشتند و ناظر بازی این اتفاق را به AFC  گزارش داد.

این سایت عربستانی ادامه داد: البته به غیر از این اتفاق هواداران تیم ایرانی پس از سومین گل الهلال بوسیله خریبین شروع به پرتاپ بطری‌های آب به داخل زمین کردند که داور و ناظر بازی تمام آنها به AFC گزارش داد و انتظار می‌رود جریمه نقدی برای باشگاه ایرانی به خاطر این رفتار هوادارانش درنظر گرفته شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)