پرسپولیس نیوز : علی دایی در مراسم تقدیر از قانونمداران فوتبال ایران با درخواست برای آشتی با مایلی کهن روبرو شد، اما این درخواست را قبول نکرد.

مراسم تقدیر از قانونمداران فوتبال ایران شب گذشته در تالار وحدت به میزبانی باشگاه هنرمندان برگزار شد. این مراسم که تا ساعات پایانی شب به طول انجامید، اتفاقات جالبی داشت.

در بخش پایانی مراسم و زمانی که نوبت به تقدیر از علی دایی رسید، سرمربی پرسپولیس پیش از صدا شدن نامش سالن را ترک کرد، اما حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان دایی را از بیرون دوباره روی سن برد تا هم جایزه‌اش را به او بدهند و هم از دایی برای دادن جوایز مربیان تیم ملی در 3 جام جهانی قبل استفاده کنند. وقتی دایی متوجه این موضوع شد، چهره‌اش به کلی تغییر کرد و نمی‌خواست با محمد مایلی‌کهن روبرو شود.

پس از روی سن رفتن اصغر شرفی و بیژن ذوالفقارنسب که با تمام افراد روی سن دست دادند، زمانی که نام مایلی‌کهن صدا شد، همه منتظر بودند تا ببینند مایلی‌کهن و دایی با یک دیگر روبرو می‌شوند یا نه! حتی یکی از دوربین‌های حاضر در سالن از زمانی که مایلی‌کهن از روی صندلی‌اش بلند شود و بالا برود، او را دنبال کرد تا روبرو شدنش با دایی را پخش کند، اما مایلی‌کهن در ابتدای سن ایستاد و به سمت سرمربی پرسپولیس نرفت. در پایان هم وقتی لوح‌های تقدیر به مربیان تیم ملی از جمله شرفی، ذوالفقارنسب، همایون شاهرخی، حسین فرکی و مربیان کنونی تیم ملی داده شد، یاریار شروع به سخنرانی کوتاهی کرد.

وی با اشاره به رعایت اخلاق و دوستی در ورزش و فوتبال گفت: می‌دانم اکنون همه چه چیزی می‌خواهند و منتظر چه چیزی هستند. یک آشتی. وی خطاب به دایی گفت: علی آقا، چه کار کنیم؟ که دایی هم با حرکات سر و دست و چهره‌ای فرو رفته به درخواست یاریار برای آشتی با مایلی‌کهن پاسخ منفی داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)