مرجع خبری پرسپولیس : حسین هدایتی در اقدامی جالب با هیئت فوتبال تهران تماس گرفته و اعلام کرده علی کریمی تا ساعتی دیگری برای عقد قرارداد با پرسپولیس به این هیئت مراجعه می کند !

حسین هدایتی در اقدامی جالب تلاش می کند زمینه حضور علی کریمی را در پرسپولیس فراهم کند.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، یکی از نزدیکان هدایتی در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: با توجه به دوستی و رفاقتی که بین علی کریمی با هدایتی وجود دارد و ارتباطات نزدیک هدایتی با هیات مدیره پرسپولیس ، هدایتی وارد عرصه شده و از شب گذشته رایزنی ها وی با کریمی برای ادامه حضور این بازیکن در پرسپولیس آغاز شده است.
این منبع نزدیک به هدایتی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فرصت نقل و انتقالات پایان پذیرفته چگونه این امکان فراهم خواهد شد گفت: در هر حال راه برای اینکار وجود دارد چرا که پرسپولیس یک جای خالی دارد و هنوز فرصت برای حضور کریمی در پرسپولیس مهیاست و چنانچه رایزنی ها نتیجه بدهد می توان به حضور دوباره کریمی در پرسپولیس امیدوار بود.
در همین حال یکی از اعضای جوان هیات مدیره پرسپولیس لحظاتی قبل طی تماسی با هیات فوتبال تهران اعلام کرده که در محل کار خود باشند چرا که علی کریمی برای ثبت قرارداد با پرسپولیس به محل این هیات خواهد آمد. اگر کریمی و پرسپولیس به توافق نهایی رسیده باشند باید تا پایان امروز منتظر حضور طرفین در محل هیات فوتبال تهران باشیم.

با این وجود و درحالی که انصاریفرد و مدیر برنامه های کریمی طی دیروز و امروز بدجوری یکدیگر را آماج حملات تند قرار داده اند آیا امکان صلح و آشتی وجود دارد؟
این امکان در یک صورت میسر است و آنهم دستور از جای دیگری آمده باشد و آنجا هم جایی نیست جز سازمان تربیت بدنی.
اما پرسپولیس به رغم پایان مهلت نقل و انتقالات می تواند با علی کریمی قرارداد ثبت کند با این توضیح که دیگر تا پایان فصل امکان جذب آن یک سهمیه خود را نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)