مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود اختلافات کهنه با محمود خوردبین عصر دیروز در تماس تلفنی با یار قدیمی اش جویای احوال سرپرست سرخپوشان شد.

 

تماسی که خودربین می گوید بعد از دربی 71 اولین تماس از سوی یک مسئول اجرایی در باشگاه پرسپولیس بوده است. به رغم اختلاف کهنه میان این دو نفر، به نظر می رسد علی پروین سیاست تازه ای در بازگشت دوباره اش به پرسپولیس پیش گرفته است.

 

هر چند بسیاری از نزدیکان سلطان قصد داشتند با دامن زدن به این اختلافات زمینه جدایی سرپرست کهنه کار پرسپولیس را از این تیم فراهم کنند اما علی پروین با یک تماس تلفنی به همه شایعات خاتمه داد.

 

 

عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس در این تماس از خوردبین سئوال کرد که آیا می تواند تیم را در سفر به شیراز همراهی کند که خودربین در پاسخ گفت تازه از رختخواب بلند شده و در بازگشت تیم به تهران کار خود را از سر خواهد گرفت.


خوردبین تاکید کرد که هماهنگی های لازم را برای سفر پرسپولیس به شیراز به صورت تلفنی انجام داده و مشکلی از این جهت وجود ندارد. علی پروین هم ضمن آرزوی سلامتی برای یار قدیمی اش ابراز امیدواری کرد وی هر چه زودتر در کنار تیم حاضر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)