پرسپولیس نیوز : پیشکسوت سرخپوشان با مهاجم پرسپولیس تماس گرفت.

مجتبی محرمی، اسطوره باشگاه پرسپولیس، امروز طی تماسی با مهدی طارمی از وی در خصوص مصاحبه اخیرش درباره اینکه ماشین اهدایی سازمان لیگ را به محرمی اهدا خواهد کرد، تشکر کرد.

اسطوره شماره 8 سابق سرخپوشان در این تماس ضمن قدردانی از مهدی طارمی عنوان کرد این ماشین به مهاجم پرسپولیس تعلق دارد و همین که به فکر محرمی بوده برایش اتفاق بزرگی است و از این بازیکن تشکر کرد.

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در مصاحبه عنوان کرده بود که در صورتی که سازمان لیگ این خودرو MWM بهترین بازیکن پرسپولیس را به وی اهدا کند آن را به مجتبی محرمی اهدا خواهد کرد.

 

محرمی در این باره در صفحه شخصی خودش نوشت : دربي ديگه اي در راه است و يك روز تاريخي ديگه واسه برو بچه هاي پرسپوليس و من اميدوارم و البته كمي مطمئن كه اين بار اين بچه خونگرم جنوب مرد حماسه سرخ لقب خواهد گرفت.

تو اين شرايط حساس تيم همه ما بايد از كل تيم حمايت كنيم و پيكان توقعاتمونو به سمت يك بازيكن خاص نشانه نريم و فشار و استرس بالاي اين بازي رو براي اون بيشتر نكنيم. هرچند خواسته و ناخواسته هميشه خواسته و توقعات از ستاره ها بالاتر بوده و اين وظيفه اون هارو بالاتر ميبره.

اما آقا مهدي طارمي مهربون. چندروزه شنيدم اعلام كرده جايزه اي كه به حق و با راي مردم قراره بهش بدن كه خيلي خيلي بيشتر از این ها حقشه رو ميخواهد به پاس احترام به پيشكسوت به من اهدا كنه كه لازم ميدونم مواردي رو مطرح كنم.

اولا خيلي خيلي خوشحالم كه تو اين فوتبالي كه ناپاكي و بي مرامي و بي معرفتي از سر و روش بالا ميره هنوزم بچه هايي توش رشد كردن و بزرگ شدن كه مي تونن پرچمدار مرام و معرفت و لوتي گري باشن و من همين جا به آقا مهدي تبريك ميگم كه دل هوادارا رو خوشحال كرد كه شايد بتونن بعد از سالها شاهد ظهور يه اسطوره مشتي ديگه تو تيمشون باشن البته كه اگه همين راه درستي رو كه پيش گرفته و بزرگ و كوچك رو مي فهمه رو ادامه بده و اسير حاشيه سازان خوش خط و خال نشه.

ثانيا با نهايت تشكري كه بخاطر حرمت گذاشتن به من كوچكترين پيشكسوت گذاشته خدمت آقايون مسند نشين عارضم شايد وظيفه مهدي طارمي جوون نباشه و اون هايي كه روزگاري به قهرماني تيم ملي براي اولين و آخرين بار تو آسيا به خودشون باليدن و نونش رو ساليان سال خوردن اين بود كه سراغي از بازيكن هاي بي ادعاي اون روز بگيرن و دنبال حل مشكلاتشون باشن هرچند شايد امروز همشون درس معرفت از همين بچه ساده زيست شهرستاني و البته فوتباليست فني مملكتمون گرفته باشن.

و اما آقا مهدي طارمي من اون روزي ازت حمايت كردم كه به دور از حاشيه هاي شهرنشيني فكر و تمركزتو گذاشتي رو تمرين و تمرين و تمرين و اون حماسه رو تو بازيه النصر خلق كردي و اميدوارم با ادامه همين روند روزي علي دايي ديگري در تيم ملي ايران بشي و باعث غرور و افتخار ايران و ايراني بشي.

جمعه نه براي هديه كه بخاطر حمايت از تو و تيم محبوبمون به ورزشگاه خواهم اومد تا شاهد بزرگي تو و هم تيمي هات باشم و انشا الله برد دربي با گل خودت. يا على

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)