مرجع خبری پرسپولیس : غيبت كريم باقري را پرسپوليس در دو بازي آينده‌اش هم بايد تحمل كند. با توجه به اين گفته دكتر زرينه كه احتمال پارگي در آشيل پاي راست باقري وجود دارد، كاپيتان از همراهي پرسپوليس در دو بازي آينده برابر مس و استقلال اهوازهم محروم است.

هوار ملامحمد كه پيغام فرستاده بود تا پنج‌شنبه- چهار روز پيش- خودش را به تهران مي‌رساند هنوز برنگشته و مسوولان پرسپوليس هم از او بي خبرند..

دو پنالتي كه عادل كلاه‌كج و هادي نوروزي از دست دادند باعث شد پرسپوليس به سپاهان ببازد. به همين خاطر باشگاه هر دو بازيكن را احضار كرده تا درباره عملكرد ضعيف‌شان توضيح بدهند.

بعد از باخت به سپاهان، حبيب كاشاني به بازيكنان پرسپوليس اولتيماتوم داد كه در صورت مصاحبه عليه مسوولان باشگاه و مربيان و حتي هم‌تيمي‌هايشان با آنها برخورد مي‌شود و به عنوان جريمه از قراردادشان كسر خواهد شد.

 

زلاتكو كرانچار امروز هم درباره باخت به سپاهان و گزارش عملكرد پرسپوليس در اين بازي به حبيب كاشاني توضيح داد و هم اينكه برنامه‌هايش براي بازي بعد را ارائه داد. تكليف جريمه بازيكنان به خاطر اين باخت هم در همين جلسه روشن شد.
جلال اكبري كه به خاطر سرماخوردگي و بيرون ماندن از تركيب پرسپوليس چند روز گذشته را در اصفهان گذرانده از تمرين ديروز جا ماند. البته او در تماس با خوردبين، غيبت‌اش را موجه كرد و گفت كه خودش را به تمرين امروز مي‌رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)