مرجع خبری پرسپولیس : در مخالفت با صحبت‌هاي اخير حسين هدايتي، ليدرهاي پرسپوليس توماري را امضا كردند و به سازمان تربيت‌بدني فرستادند. توماري كه گفته مي‌شود كاشاني از آن بي‌خبر است.

اكبر صفيري، سعيد حلافي و ضيا نيك‌نفس از پرسپوليس جدا شدند. صفيري به نفت تهران رفته، حلافي به راه‌آهن و نيك‌نفس به صنعت نفت آبادان. رضايتنامه هر سه بازيكن به صورت قرضي و براي نيم‌فصل دوم صادر شده و آنها پايان فصل بايد به پرسپوليس برگردند.

هوار ملامحمد كه شايعه فسخ قراردادش با پرسپوليس را شنيده بوديم و خودش قول داده بود تا پنج‌‌شنبه به تهران بيايد هنوز برنگشته و همين هواداران را عصباني كرده. عصبانيت آنها وقتي بيشتر شد كه فهميدند عمادرضا دو روز قبل از بازي خودش را به سپاهان رسانده. براي همين از كاشاني خواستند با اين بازيكن برخورد كند.

پاداش 400 هزار توماني برد ابومسلم، در اصفهان به پرسپوليسي‌ها پرداخت شد. علاوه بر اين، سه بازيكن برتر پرسپوليس در اين بازي كه كميته انصباطي باشگاه انتخاب‌شان كرده بود، پاداش ويژه گرفتند.

شنيده‌ها حكايت از منتفي شدن حضور دو نماينده مجلس در هيات مديره پرسپوليس دارد و در همين رابطه مجيد فرخزادي روز پنج‌شنبه در جلسه‌اي با سعيدلو گفت و گو كرد تا در صورت منتفي شدن حضور آنها، روي نژادفلاح هم حساب كنند.

قسط دوم قرارداد بازيكنان پرسپوليس هنوز به طور كامل به آنها پرداخت نشده و كمي نگران‌شان كرده البته حبيب كاشاني قول داده كه همين هفته طلب بازيكنان را به آنها بپردازد.

برنامه‌ريزي و اجراي پروژه ساخت ورزشگاه اختصاصي پرسپوليس را قرار است حسين كلاني به عهده بگيرد. در همين رابطه او ظرف 10 روز آينده و براي هماهنگ كردن برنامه‌هايش در جلسه‌اي با علي سعيدلو شركت خواهد كرد.

حبيب كاشاني همراه با مدير روابط عمومي و قائم مقام باشگاه، جمعه شب در كارگاه آفرينش‌هاي هنرهاي ستاد بازسازي عتبات عاليات حاضر شد و از ضريح در حال ساخت حرم امام حسين (ع) ديدن كردند. مسوولان باشگاه پرسپوليس سپس در گلزار شهداي اصفهان حضور يافتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)