پرسپولیس به هیچ فردی بدهکار نیست

مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان تربیت بدنی در بازدیدی غیر منتظره و سر زده از باشگاه
پرسپولیس، ضمن برگزاری جلسه‌ای با حبیب کاشانی، از بخش‌های مختلف این باشگاه نیز بازدید کرد.

دکتر سعیدلو امروز (شنبه) در بازدیدی 4 ساعته از باشگاه پرسپولیس، در جریان آخرین مسائل مربو ط به این باشگاه بزرگ تهرانی قرار گرفت.

دکتر سعیدلو در جلسه‌ای با حبیب کاشانی گزارشی از آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس دریافت کرد. در این جلسه همچنین برای اولین بار گزارشی از بودجه پرسپولیس به صورت مکتوب، به رئیس سازمان تربیت بدنی ارائه شد.

 

کریم باقری، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز در جلسه‌ دکتر سعیدلو و کاشانی حضور داشت و مسائل و مشکلات مربوط به بازیکنان را مطرح کرد.

 


کریم باقری همچنین در بخشی از جلسه که به موضوع افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات اختصاص داشت، نظرات خود را مطرح کرد و راه کارهای مناسب برای مواجهه با این مسائل را ارائه داد.

در جلسه دکتر سعیدلو و حبیب کاشانی علاوه بر مسائل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت مدیریتی باشگاه و نیز مسائل مربوط به فصل نقل و انتقالات و مشکلات مربوط به جذب بازیکنان و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در این فصل نیز بحث و تبادل نظر شد.

سعیدلو: کسی کمک شخصی به پرسپولیس نکرده است

رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: تا به امروز کسی به صورت شخصی پولی را به باشگاه نیاورده است. اگر کسی مدعی چنین مسئله‌ای است مدارک خود را ارائه کند.

دکتر سعیدلو پیش از بازدید از بخش‌های مختلف باشگاه پرسپولیس، افزود: جلسه خوبی با آقای کاشانی داشتیم و درباره مسائل مختلفی صحبت کردیم. آقای کاشانی در این فصل زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس کشیدند و توانستند با همت و تلاش و برنامه ریزی، قهرمانی را برای هواداران این تیم به ارمغان بیاورند.

رئیس سازمان تربیت بدنی در پاسخ به این سئوال که آیا حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: مشکل حضور آقای کاشانی در باشگاه پرسپولیس با نظر مثبت وزیر آموزش و پرورش حل شده و کار انتقال ایشان به سازمان تربیت بدنی، قطعی شده است. بهرحال وزیر آموزش و پرورش هم از اینکه شخصیتی مثل آقای کاشانی بتواند به ورزش کشور خدمت کند، استقبال کرده‌اند.

سعیدلو در پاسخ به سئوال شبکه خبر تلویزیون درباره ادعای برخی افراد مبنی بر هزینه شخصی برای پرسپولیس، تأکید کرد: تا به امروز هیچ‌کس به صورت شخصی برای باشگاه هزینه نکرده است و چنین ادعایی درست نیست. اگر کسی چنین ادعایی دارد مدارکش را نیز ارائه دهد تا مسائل به صورت شفاف روشن شود.

حاشیه‌های بازدید

–          ارائه گزارش حبیب کاشانی به رئیس سازمان تربیت بدنی مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس از داشتن ساختمان اختصاصی و نیز زمین تمرین اختصاصی محروم است، با ابراز شگفتی دکتر سعیدلو مواجه شد. رئیس سازمان تربیت بدنی در همین راستا اعلام کرد مساعدت‌های لازم برای اینکه ساختمان باشگاه هر چه زودتر به نام باشگاه پرسپولیس صورت می‌گیرد.

–          دکتر سعیدلو اعلام کرد هزینه تعمیرات استخر و سونای مجموعه درفش‌فر که قرار است به زودی و با بازسازی برخی از قسمت‌های آن، به عنوان کمپ تیم پرسپولیس مورد بهره برداری قرار گیرد، از سوی سازمان تربیت بدنی پرداخت خواهد شد.

–          رئیس سازمان تربیت بدنی با حضور در طبقات مختلف ساختمان باشگاه پرسپولیس، از تک تک بخش‌های باشگاه بازدید و با متصدیان مربوطه، گفت و گو کرد.

–          دکتر سعیدلو در پایان بازدید خود از بخش‌های مختلف باشگاه پرسپولیس در سالن کنفرانس این باشگاه پاسخ گوی سوالات خبرنگاران شد.

–          تعیین و معرفی اعضای هیئت مدیره، تثبیت جایگاه حبیب کاشانی و مدیرعاملی ایشان، امکان حضور پیشکسوتان پرسپولیس در هیئت مدیره و نحوه همکاری احتمالی آنها، سرفصل سوالات خبرنگاران از ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس بود.

–          همچنین حبیب کاشانی در خلال صحبت‌های رئیس سازمان تربیت بدنی درباره ادامه وضعیت حضور خود در باشگاه پرسپولیس، آخرین وضعیت لیست ورودی و خروجی بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده و کمک‌های مالی سازمان به باشگاه، پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود.

کاشانی از ارائه لیست بازیکنان مورد نیاز و مازاد از سوی علی دایی خبر داد و ارایه اخبار جدید در این خصوص را به روزهای آینده موکول کرد.

 

http://www.pnnc.ir/images/89/P_Saeedlo/2.jpg

 

http://www.pnnc.ir/images/89/P_Saeedlo/3.jpg

 

http://www.pnnc.ir/images/89/P_Saeedlo/5.jpg

 

http://www.pnnc.ir/images/89/P_Saeedlo/6.jpg

 

http://www.pnnc.ir/images/89/P_Saeedlo/7.jpg

 

http://www.pnnc.ir/images/89/P_Saeedlo/4.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)