حضور دسته جمعی پیشکسوتان و دوست داران پرسپولیس در آزادی/پیراهن مشکی دایی و آبی امیر!


مرجع خبری پرسپولیس : شكست سپاهان از پرسپولیس که هفته قبل با تساوی برابر این تیم قهرمان لیگ برتر شده بود  و حضور شاگردان دايي در نيمه‌نهايي با حاشیه های زیادی همراه بود.

 

حمید علی عسگری ، ستاره اين روزهاي پرسپوليس کم ستاره مي‌توانست در دقيقه116 زننده گل طلايي بازي و مهم‌ترين گل عمر فوتبالش باشد اما توپ به شكل عجيبي به تير دروازه برخورد كرد و قسمت اين بود كه علي‌عسگري آخرین پنالتی برابر سپاهان را به گل تبدیل کند.

 

خلوت كردن مهدي رحمتي با پسرش قبل از ضربات پنالتي از لحظات جذاب اين بازي بود  اما پرسپولیسی ها آنقدر خوب پنالتی زدند که شیوه های روانی سپاهانی هم نتیجه بخش نبود.

 

 

* اولين پنالتي تيم‌ها سرنوشت‌سازترين ضربه است و عقيلي که در غیاب نکونام پنالتی زن اول تیم ملی ایران است با خراب كردن اين ضربه نيمي از سرنوشت تلخ سپاهان را رقم زد.

* در دقايق حساس پنالتي‌هاي امشب علي دايي را دست در گردن مياچ همراه اعضاي تيمش مي‌ديديم اما امير قلعه‌نويي در تصويري خاص، جدا از حلقه اتحاد سپاهاني‌ها يك پايش را روي كلمن تداركات گذاشته بود و به ژست‌هاي ژنرالي فكر مي‌كرد. ظاهرا او فکر کرده بعد از قهرماني در ليگ برتر گنده تر از آن شده که در حلقه جای بگیرد.

* اسكوبورد ورزشگاه تعداد تماشاگران را 74.632 نفر اعلام كرد.

* وحيد هاشميان، بازيكن پرسپوليس در بين دو نيمه با حميد خدايي، مربي بدنساز سپاهان صحبت كرد.

* در ديدار حساس امروز دوربين عنكبوتي خاموش بود!

* جايگاه خبرنگاران در ديدار امروز بسيار شلوغ است و تمام گزارشگران نيز در اين مكان نشسته‌اند. طبق قوانين AFC گزارشگران بايد پس از اتمام بازي داخل ميدان شوند.

* هادي عقيلي و وحيد هاشميان در صحنه‌اي با يكديگر برخورد كردند و همين امر باعث شد دو بازيكن مصدوم شوند و با سري بانداژ شده بازي را ادامه دادند.

* عليرضا حقيقي، دروازه‌بان پرسپوليس در جريان بازي چندين بار حركاتي همانند عابدزاده انجام داد.

* علي دايي در صحنه‌اي با خسرو حيدري، هافبك سپاهان خوش‌وبش كرد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار تیمش برابر سپاهان حاضر به انجام مصاحبه با دوربین برنامه 90 نشد.

در حالی که پرسپولیسی ها از پیروزی برابر سپاهان خوشحال بودند، علی دایی هم یکی از مردان خوشحال یکشنبه شب در ورزشگاه آزادی بود اما در پایان این دیدار حاضر به گفتگو با دوربین برنامه نود نشد.

گزارشگر نود در شرایطی که قصد مصاحبه با سرمربی پرسپولیس را داشت از وی خواست یقه پیراهنش را ببندد که این درخواست با مخالفت علی دایی مواجه شد و اصرار گزارشگر هم بی ثمر بود و سرمربی سرخ ها بدون انجام مصاحبه رفت.

در پایان این دیدار پرحاشیه جواد کاظمیان بازیکن پیشین پرسپولیس که عضو تیم سپاهان است به سمت تماشاگران پرسپولیس رفت و پیراهن این تیم را بوسید و مورد تشویق قرار گرفت.

 

كارلوس كي‌روش در جايگاه ويژه با سوزوكي، رئيس كميته مسابقات ليگ قهرمانان آسيا براي دقايقي گفت‌وگو كرد.

* محمد پنجعلي و كريم انصاري‌فرد نيز در جايگاه ويژه حضور داشتند. عرفان اولروم، بازيكن سابق ابومسلم ديگر فردي بود كه بازي را از نزديك تماشا كرد. زماني كه تماشاگران اولروم را تشويق كردند وي براي آنها دست تكان داد. احسان عليخاني، مجري تلويزيون نيز در جايگاه ويژه حضور يافت. محمدحسين كنگاني، مديرعامل سابق شاهين بوشهر هم در جايگاه حضور داشت.

* زماني كه محرم نويدكيا تعويض شد، امير قلعه‌نويي به سمت او رفت و با او دست داد. هواداران سپاهان نيز نويدكيا را تشويق كردند.

 

* هواداران پرسپوليس از دقيقه 80 اشپيتيم آرفي را تشويق مي‌كردند و خواستار حضور او در زمين بودند.

* بازيكنان و كادر فني پرسپوليس نسبت به انتخاب دروازه براي زدن ضربات پنالتي اعتراض داشتند. آنها اعلام كردند كه پشت دروازه، تماشاگران سپاهاني حضور دارند.

* امير قلعه‌نويي توان ديدن ضربات پنالتي سپاهان را ندارد و زماني كه بازيكنانش پشت توپ قرار مي‌گرفتند به پرسپوليسي‌ها نگاه مي‌كرد.

* عليرضا حقيقي پس از هر ضربه به سمت سيدمهدي رحمتي مي‌رفت و به او دلداري مي‌داد.

* پس از پيروزي پرسپوليس تماشاگران به شدت علی دایی را تشویق کردند و وی به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

 

پیش از سوت آغاز مسابقه پرسپولیس و سپاهان ، هواداران میزبان در حضور آتیلا حجازی فرزند اسطوره فقید فوتبال ایران با شعار «خداحافظ، این ناصر حجازی» یاد و خاطره کاپیتان سابق تیم ملی را زنده نگه داشتند.

امير قلعه‌نويي در صحنه‌اي به احسان حاج‌صفي به شدت معترض شد و سر او فرياد زد. وي همچنين به هادي عقيلي اعتراض كرد كه مدافع سپاهان پس از اين صحبت سرمربي‌اش، به كنار زمين آمد و با او جر و بحث كرد.

* زماني كه بازيكنان پرسپوليس توپ‌هاي بلند را در دستور كار خود قرار دادند، علي دايي نسبت به حركت آنها معترض شد و به بازيكنان گفت بازي روي زمين را انجام دهند.

* برق جايگاه خبرنگاران در نيمه اول براي لحظاتي قطع شد.

* افراد غيرمسئول زيادي در جايگاه ويژه حضور دارند.

* هواداران دو تيم در نيمه اول بارها عليه يكديگر شعار دادند.

* مهدي مهدوي‌كيا و ادموند بزيك در جايگاه ويژه حضور دارند.

* بازيكنان دو تيم به علت درگذشت ناصر حجازي بازوبند مشكي بر روي دستان خود بسته‌اند.

* پس از اينكه داور مسابقه سوت پايان نيمه اول را به صدا در آورد، علي دايي، محمود خوردبين، يحيوي و مياچ به داخل زمين رفتند و به شدت به تركي اعتراض كردند. كادر فني پرسپوليس معتقد بود كه وقت اضافه بيشتري بايد اعلام مي‌شد.

* مازيار زارع، كاپيتان پرسپوليس هر 10 دقيقه بكبار در نيمه اول به كنار زمين مي‌آمد و صحبت‌هاي علي دايي را گوش مي‌كرد.

پسر مرحوم ناصر حجازي در ورزشگاه آزادي حاضر شد. پس از حضور وي در جايگاه تماشاگران با شعار “آتيلا تسليت تسليت ” همدردي خود را با او اعلام كردند.

مهدي فنوني‌زاده هم  همراه احمدرضا عابدزاده براي تماشاي ديدار در ورزشگاه آزادي حاضر شدند. تماشاگران پس از مشاهده عابدزاده، او را تشويق كردند.

* حبيب كاشاني به همراه پسرش در جايگاه ويژه حضور دارد و پس از ورود آتيلا، او را در آغوش گرفت و بار ديگر به وي تسليت گفت.

* هواداران پرسپوليس از دقايق ابتدايي شعار قهرماني را سر مي‌دهند و “پرسپوليس انتقام-انتقام ” را فرياد مي‌زنند.

* مياچ، مربي تيم پرسپوليس در صحنه‌هايي در كنار زمين حاضر شد تا به بازيكنان تذكر دهد.

علي دايي و كادر فني پرسپوليس براي امير قلعه‌نويي دسته گل بردند.

*بازيكنان دو تيم دسته‌گل‌هايي كنار عكس ناصر حجازي قرار دادند.

* محمد نوري، مجتبي شيري، عليرضا محمد، ابراهيم شكوري، امير حسين فشنگچي، مهدي شيري و محمد منصوري براي امير قلعه نويي دسته گل بردند.

* مهدي رحمتي، هاشم بيك‌زاده و جواد كاظميان بازيكنان سپاهان نيز به سمت علي دايي رفتند.

* بازيكنان دو تيم پيش از آغاز مسابقه براي حجازي يك دقيقه سكوت كردند.

* تماشاگران شعار دادند ” خداحافظ ناصر خان حجازي “

کي‌روش به همراه دستيارانش به ورزشگاه آزادي آمد و از سوي تماشاگران پرسپوليس به شدت تشويق شد.

*پوسترهاي ناصر حجازي پشت نيمكت دو تيم و نيمكت داور چهارم نصب شده است.

* بلندگو ورزشگاه از تماشاگران خواست براي شادي روح ناصر حجازي فاتحه‌اي خوانده شود و يك دقيقه به احترامش سكوت كنند.

* سرود پرسپوليس از اسكوربورد ورزشگاه پخش مي‌شود. گل‌هاي پرسپوليس به استقلال نيز به نمايش گذاشته شد.

*تماشاگران پرسپوليس قلعه نويي را هو كردند و علي دايي را تشويق كردند.

* مازيار زارع با عكس حجازي به ميدان آمد و روي پيراهن بازيكنان پرسپوليس كاوري با عكس ناصر حجازي ديده مي‌شود.

* بعد از شعار تماشاگران سپاهان عليه عليرضا حقيقي، تماشاگران پرسپوليس عليه اصفهاني‌ها شعار سر دادند و درگيري لفظي بين تماشاگران دو تيم پيش از آغاز مسابقه شروع شد.

پس از این اتفاق عده ای هوادار استقلالی قلعه نویی که در وزشگاه حضور داشتند وی را تشویق کردند که با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس سکوت کردند.

 

برخي از تماشاگران پلاكاردهايي به ياد ناصر حجازي با اين نوشته به ورزشگاه آورده‌اند كه ” اسطوره قرمز و آبي ندارد. ” آنها ياد و خاطره دروازه‌بان اسبق تيم ملي فوتبال ايران را گرامي داشتند.

* سوزوكي رئيس ليگ قهرمانان آسيا از جايگاه خبرنگاران، جايگاه ويژه و ساير نقاط ورزشگاه بازديد كرد.

 

*مقابل درهاي غربي و شرقي ورزشگاه ترافيك سنگيني ايجاد شد.

* حدود هزار تماشاگر سپاهان در جايگاه طرفداران منتسب به استقلال حضور دارند. همه آنها نيز زرد پوش هستند.حدود ده پانزده تماشاگر استقلال هم در بين آنها ديده مي‌شوند.

* فرشاد پيوس و محمد پنجعلي از پيشكسوتان پرسپوليس در ورزشگاه حضور دارند. محمد دايي برادر علي دايي نيز در ورزشگاه حضور دارد.

* تماشاگران شعار “حجازي روحت شاد ” را سر مي‌دهند.

 

* بازیکنان پرسپولیس در ابتدای بازی با پیراهن هایی منقش به عکس ناصر حجازی وارد زمین شدند. همچنین علیرضا حقیقی با حک نام حجازی پشت و روی پیراهن خود و با شماره یک بازی کرد در حالی که رحمتی تنها به بستن بازوبند مشکی بسنده کرد . همچنین علی دایی در این بازی با پیراهن مشکی حاضر شد اما امیرقلعه نویی از این مساله خودداری کرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)