مرجع خبری پرسپولیس : مرور می کنیم بر تمامی حواشی بازی پرسپولیس – گسترش از ابتدای صبح تا قهرمانی به روایت مرجع خبری :

فروش بلیت دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد در فینال جام حذفی از ساعت 7 صبح روز دوشنبه آغاز شد.

* درب های ورودی آزادی ساعت 6:55 بامداد باز و از ساعت 7:05 بلیت فروشی آغاز شد.

* عكس‌هاي بزرگي از كريم باقري و علي دايي در ورزشگاه آزادي نصب شده است.


* با توجه به تدابیر اندیشیده شده و هماهنگی به عمل آمده و تلاش مسئولان و پرسنل حراست مجموعه ورزشی آزادی و یگان ویژه ؛ هم اکنون نظم خاصی حاکم است و تماشاگران به سهولت بلیت تهیه می کنند.

* تاکنون حدود بیست هزار نفر (09:40) برای تماشای مسابقه فینال فوتبال جام حذفی که قرار است ساعت 18 بین تیم های پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز برگزار شود؛ در داخل استادیوم یکصد هزار نفری مستقر شده اند.

* نماینده فدراسیون از ابتدای صبح در استادیوم حضور دارد

* از طرف باشگاه ستاد رفاه برای هواداران شهرستانی برپا شده است.

در فاصله كمتر از يك ساعت تا بازي پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز حدود 85 هزار نفر در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كرده‌اند.

ديدار پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادي آغاز مي‌شود اما تا ساعت 17 حدود 85 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و تنها قسمتي از طبقه دوم ورزشگاه آزادي خالي است.

* گروه تواشيح از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه آزادي مستقر شدند و برنامه‌هايي اجرا كردند.

* حدود 2 هزار هوادار گسترش فولاد تبريز در طبقه دوم ورزشگاه آزادي با در دست داشتن پرچم‌هاي آبي مستقر شده‌اند

* عكس‌هاي بزرگي از كريم باقري و علي دايي در ورزشگاه آزادي نصب شده است.

* در ورزشگاه آزادي عكس‌هايي از شهيد مهدي رضايي مجد و سردار شهيد محمد جهان‌آرا نصب شده است.

*برخي از هنرپيشه‌هاي صدا و سيما مانند سعيد پيردوست، كامبيز ديرباز و … 2 ساعت قبل از بازي در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كردند و شديدا مورد استقبال هواداران پرسپوليس قرار گرفتند.

* داريوش خواجه نوري يكي از خوانندگان‌ كشورمان از ساعت 16:40 براي هواداران پرسپوليس ترانه‌ خواند. او براي اولين بار سرود ويژه پرسپوليس را در ورزشگاه آزادي براي هواداران اجرا كرد.

* اسكوربورد ورزشگاه صحنه‌هايي از گل‌‌هاي پرسپوليس در ليگ برتر و جام حذفي را براي هواداران به تصوير كشيد.

* خبرنگاران هنگامي كه قصد ورود به ورزشگاه آزادي را داشتند با ممانعت ماموران حراست سازمان تربيت بدني مواجه شدند كه با پادرمياني مسئولان روابط عمومي ورزشگاه آزادي اين مشكل حل شد. ماموران حراست معتقد بودند بايد خبرنگاران با كارت‌هاي جديد كه هنوز از سوي سازمان تربيت‌ بدني صادر نشده است وارد ورزشگاه مي‌شدند.

* ماموران اورژانس و ماموران نيروي انتظامي با لباس‌هاي شخصي و گرمكن در بين هواداران پرسپوليس مستقر شده‌اند.

* در درب غربي ورزشگاه آزادي به دليل تراكم جمعيت ترافيك ايجاد شده است كه ماموران راهنمايي و رانندگي در حال رفع اين مشكل هستند.

* يكي از فوتباليست‌هاي نوجوان كشورمان نيز از ساعتي قبل از شروع بازي براي هواداران اقدام به هنرنمايي كرد.

* بليت‌هاي طبقه اول ورزشگاه آزادي ساعت 15 بعدازظهر امروز به اتمام رسيده است و فقط بليت‌هاي طبقه دوم فروخته مي‌شود.

تماشاگران پرسپوليس به دليل عدم قهرماني استقلال در سال جديد،‌ براي آنها كري‌خواندند و خود را آسيايي معرفي كردند.

قبل از شروع مسابقه برگشت تيم هاي پرسپوليس و گسترش فولاد در مرحله پاياني جام حذفي ايران تماشاگران پرسپوليس قهرماني تيم محبوبشان را مسجل دانسته و براي استقلالي ها كه در اين فصل جامي را به دست نياوردند كري خواني كردند.

*كريم باقري، كاپيتان پرسپوليس در تركيب 11 نفره حضور ندارد و همين موضوع تعجب هواداران را در پي داشت. باقري در بدو ورود به داخل زمين به از سوي تماشاگران مورد تشويق قرار گرفت.كاپيتان پرسپوليس قبل از شروع بازي به سوي همبازي هاي خود رفت و به آنها روحيه داد.

*عليرضا حقيقي با ورود به زمين مسابقه مورد تشويق هواداران قرار گرفت و پرسپوليسي‌ها از افشين قطبي خواستند اين دروازه بان به تيم ملي دعوت شود.

*دروازه بان تيم گسترش فولاد قبل از ورود به زمين مسابقه با انجام حركاتي هواداران پرسپوليس را تحريك كرد و به همين دليل آنها عليه دروازه بان تبريزي شعار سر دادند.

*علي انصاريان و عباس آقايي بازيكنان گسترش فولاد كه تجربه بازي كردن در تيم پرسپوليس را دارند، قبل از شروع مسابقه از سوي هواداران تهراني مورد تشويق قرار گرفتند.

*حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس قبل از شروع مسابقه به كنار زمين آمد و به بازيكنان تيم روحيه داد.

*3 هزار تماشاگر فولادگستر از تبريز به تهران آمده و در طبقه دوم ورزشگاه آزادي مستقر شدند. ماموران نيروي انتظامي براي آنكه درگيري بين هواداران پرسپوليس و گسترش فولاد رخ ندهد،‌فاصله اي را بين آنها ايجاد كرده و با دقت رفتار هواداران دو تيم را زير نظر گرفتند.

*ظرفيت ورزشگاه آزادي ساعت 17:30 تكميل و درب‌هاي ورودي به داخل ورزشگاه بسته شد.

*قبل از شروع مسابقه ياد و خاطره ناصر عبدالهي گرامي داشته و ترانه هاي وي از بلندگوي هاي آزادي پخش شد.

*اسبقيان، مديركل تربيت بدني آذربايجان شرقي در ورزشگاه آزادي حاضر شد و براي دقايقي با تماشاگران تبريزي صحبت كرد.

*درگيري لفظي تماشاگران گسترش فولاد و پرسپوليس قبل از شروع مسابقه آغاز شد و هواداران پرسپوليس بارها عليه شعارهاي آنها واكنش منفي نشان دادند.

*30 دقيقه قبل از شروع مسابقه ازدحام شديدي در بيرون از ورزشگاه آزادي وجود داشت و تعداد زيادي از هواداران با وجود داشتن بليت مسابقه نتوانستند براي تماشا بازي وارد ورزشگاه شوند. تعدادي زيادي از تماشاگران پشت درهاي بسته ماندند چون به دليل تكميل شدن ظرفيت ورزشگاه آزادي بليت فروشي انجام نمي شد.

رزشگاه آزادی در حالی با حضور یکصد هزار تماشاگر برگزار کننده فینال جام حذفی است که تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس بیرون از ورزشگاه مانده‌اند.

در حاشیه دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز خیل هواداران علاقه مند تیم فوتبال پرسپولیس که از صبح امروز برای تماشای بازی این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا ساعت 17:30 دقیقه کلیه سکوهای ورزشگاه را پر کردند. در این بین تعداد تماشاگران تبریزی هم با حضور در طبقه دوم ورزشگاه به تشویق تیم مورد علاقه خود می پرداختند.

* در اطراف ورزشگاه آزادی ترافیک سنگینی وجود داشت به نحوی که آمد و شد خبرنگاران و تماشاگران به ورزشگاه را با مشکل مواجه کرده بود.

* در فاصله یک ساعت مانده به آغاز دیدار تیمهای پرسپولیس و گسترش فولاد کلیه پارکینگ های ورزشگاه آزادی پر شده بود.

* پیش از آغاز دیدار این بازی از 5 نفر از هواداران متعصب تیم فوتبال پرسپولیس تقدیر شد. این هواداران در سنین مختلف بودند.

* علی دایی و کریم باقری پیش از آغاز مسابقه به شدت از سوی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند.

* هواداران پرسپولیس با سردادن شعارهایی خواهان حضور علیرضا حقیقی در اردوی تیم ملی بودند.

* علی انصاریان و عباس آقایی بازیکنان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که هم اکنون در عضویت تیم گسترش فولاد تبریز هستند به شدت از سوی هواداران تیم مورد تشویق قرار گرفتند.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با سر دادن شعار “یک قرمز تو ایران پرسپولیس قهرمان” به دیگر تیم های سرخپوش حاضر در فوتبال ایران تاکید می کردند که تنها تیم محبوبشان محبوب ترین تیم سرخپوش کشور است.

* تیم فوتبال پرسپولیس  با پیراهن هایی جدید  و طرحی تازه به مصاف گسترش تبریز رفت.

* پیش از آغاز بازی سرود پرسپولیس توسط امیر خواجه نوری خوانده شد.

* در اطراف سکوهای ورزشگاه پرچم هایی دیده می شد که روی هر کدام از آنها نام شهری خاص در حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس دیده می شد.

* با اینکه حریف پرسپولیس در دیدار نهایی جام حذفی گسترش فولاد تبریز است باز هم هواداران این تیم دست از شعار علیه تیم استقلال نکشیده و با سردادن شعارهایی تیم خود را برتر از حریف آبی پوش تهرانی می خواندند.

* در دقیقه نهم بازی بدنبال مصدومیت دروازه بان از سوی تیم گسترش فولاد محمد ترکمن جانشین این بازیکن شد ، رسول خطیبی کاپیتان تیم تبریز پیش از ورود ترکمن به زمین مسابقه به کنار خط رفت و به این بازیکن جوان روحیه داد .

* در حین برگزاری مسابقه هواداران پرسپولیس بارها علی دایی را تشویق کردند.

* بدنبال افزایش تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی نیروهای انتظامی حاضر در طبقه دوم ورزشگاه اقدام به بزرگتر کردن جایگاه تیم تبریزی کردند که این حرکت آنها با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس همراه شد.

* رسول خطیبی کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در جریان مسابقه بارها به تصمیمات داور اعتراض کرد.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از شعارهای خاص هواداران تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز استفاده می کردند و علیه تیم تبریز ی شعار می دادند. شعارهای آنها با زبان آذری بر علیه تیم تبریزی نکته قابل توجه بود.

* بدنبال افزایش تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه تعداد زیادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در کنار نورافکن های ورزشگاه و روی سکوهای سیمانی بالای طبقه دوم ورزشگاه نشسته بودند.

احمدرضا عابدزاده براي تماشاي بازي تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش فولاد به ورزشگاه آزادي آمد كه هنگام ورود به جايگاه با ديدن حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس رفتار سردي از خود نشان داد.

* قبل از شروع مسابقه علي دايي به همراه ساير اعضاي كادر فني با دسته‌هاي گل به سوي فرهاد كاظمي سرمربي گسترش فولاد رفته و از وي استقبال كردند.

* قبل از شروع مسابقه مسئولان ليگ و فدراسيون فوتبال به دليل بازنشستگي رحيمي مقدم از اين داور بين‌المللي تجليل و قدرداني كردند.

* جلال اكبري، مهدي شيري، حسين بادامكي و محمد منصوري قبل از شروع مسابقه با دسته‌هاي گل به سوي فرهاد كاظمي رفتند و در مقابل علي انصاريان مدافع تيم گسترش فولاد نيز براي كادر فني پرسپوليس دسته گل آورد.

* حامد رياحي دروازه‌بان تيم گسترش فولاد كه در دقيقه 11 به دليل مصدوميت از زمين مسابقه بيرون رفت. هنگام خروج علي دايي و يحيوي به وي دلداري دادند.

* محمد تركمن دروازه‌بان ذخيره گسترش فولاد كه به جاي رياحي وارد زمين شد براي دقايقي تحت تاثير ورزشگاه قرار گرفت و با صحبت‌هاي فرهاد كاظمي و رسول خطيبي شرايط برايش فراهم‌تر شد.

* پيش از آغاز نيمه دوم تماشاگران گسترش فولاد كه در طبقه دوم ورزشگاه مستقر بودند فاصله‌شان با تماشاگران پرسپوليس نزديك شد و همين موضوع عاملي شد كه درگيري بين هوادران دو تيم بوجود آيد.

* مجيد فرخزادي، علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني، عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ، عليرضا منصوريان و بيوتر مربيان تيم ملي، مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال، مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي و سعيد آذري مديرعامل سابق ذوب‌آهن در جايگاه ويژه حضور دارند.

* اشپيتيم آرفي، ابراهيم شكوري، محمد پروين، ميثم بائو، ميثاق معمارزاده و وسلي برزيليا در جايگاه حضور دارند.

در جريان ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و گسترش فولاد، حامد رياحي، دروازه‌بان اول گسترش در دقيقه 11 مصدوم شد و از زمين مسابقه بيرون رفت.

فرهاد كاظمي پس از مصدوم شدن دروازه‌بان اول تيمش، محمد تركمن را به عنوان دروازه‌بان دوم وارد زمين كرد اما اين دروازه‌بان در دقيقه 55 دريافت كارت قرمز اخراج شد.
پس از اخراج تركمن، كاظمي ميثم آريان، بازيكن خود را به عنوان دروازه‌بان وارد مسابقه كرد تا در فينال جام حذفي از دروازه گسترش فولاد حفاظت كند. وي يكي دو توپ خود را مهار كرد.

* تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس پس از آن که تیمشان گل دوم را وارد گسترش تبریز کرد علیه سرمربی تیم تبریزی شعار دادند.

* پیش از آغاز مسابقه، مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به همراه ضیا آذری مدیر ورزشگاه آزادی از نحوه ورود و خروج تماشاگران به ورزشگاه آزادی بازیدید کردند.

* رسول خطیبی کاپیتان تیم گسترش فولاد تبریز علاوه بر اعتراض گاه و بیگاه به داور مسابقه بارها بر سر بازیکنان تیمش فریاد می کشید و به آنها اعتراض می کرد.

* در واپسین دقایقی نیمه اول با هماهنگی داور و کمکش در اعلام اوت به سود تیم پرسپولیس با اعتراض هواداران تیم سرخپوش تهرانی همراه بود.

* در بین دو نیمه از جانبازانی که برای تماشای مسابقه در کنار  زمین حضور داشتند تقدیر شد.

* یک نوجوان فوتبالیست در بین دو نیمه با توپ با حرکات نمایشی پرداخت.

* در دقیقه 55 بازی و به دنبال خطای هند دروازه بان تیم گسترش فولاد تبریز در بیرون از محوطه جریمه داور رای به اخراج این بازی داد که پس از اخراج او بازی برای دقایقی متوقف شد تا  میثم آریان بازیکن نیمکت نشین تیم تبریزی وارد زمین شود. در این شرایط هواداران تیم پرسپولیس علاوه بر تشویقی بی امان علی دایی تیمشان را برای زدن گل های بیشتر تحریک می کردند.

سرود قهرمانی پرسپولیس با صد هزار خواننده/ سعیدلو در رختکن پرسپولیس
یکصد هزار هوادار حاضر در ورزشگاه آزادی پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس سرود ویژه این قهرمانی را خواندند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دیدار امروز تیم های پرسپولیس و گسترش تبریز که با برتری 3 بر 1 پرسپولیس و قهرمانی این تیم در جام حذفی همراه شد، خواجه نوری که سرود پرسپولیس را از ماه ها قبل ساخته بود به همراه یکصد هزار هوادار این تیم سرود را خواندند.

* هواداران پرسپولیس از دقیقه 80 به بعد با آتش بازی به جشن و شادمانی پرداختند.

* بازیکنان پرسپولیس پس از سوت پایان بازی راهی رختکن شدند و قرار شد جشن قهرمانی پس از اذان مغرب برگزار شود.

* کریم باقری که در نیمه دوم وارد زمین شد به شدت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* محسن خلیلی پس از زدن گل سوم پرسپولیس که با پاس ملا محمد به ثمر رسید مقابل وی زانو زد و پایش را بوسید!

* در پایان این دیدار دو نارنجک پشت دروازه پرسپولیس ترکید!

* لیدرهای باشگاه پرسپولیس علی دایی را روی دوش شان گرفتند و او را مقابل هواداران بردند.

* علی سعیدلو پس از پایان بازی راهی رختکن پرسپولیس شد.

* حضور برهانی نژاد مدیرعامل پیشین باشگاه مس کرمان در ورزشگاه آزادی هم از نکات قابل توجه و البته سوال برانگیز بود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)