مرجع خبری پرسپولیس : صحبت های بسیاری در خصوص مربی بعدی پرسپولیس مطرح شده و عصر امروز رویانیان اعلام کرد این مربی انتخاب شده ، خارجی است و نیم فصل معرفی خواهد شد.

اما صرف نظر از اینکه این مربی چه کسی خواهد بود صحبت های بسیاری درخصوص افراد مختلف برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس مطرح شده که آنها را می توان در دوسته تقسیم کرد. صحبت های افرادی که خودشان می خواهند مربی پرسپولیس شوند و صحبت در خصوص افرادی که باشگاه پرسپولیس با آنان مذاکره کرده. گزینه های از علی پروین و قطبی ایرانی آغاز می شود و به مارکو فان باستن هلندی ختم می شود. تمام این احتمالات را برای شما بررسی می کنیم تا در جریان چند و چون ماجرا قرار بگیرید:

 

 

شایعات مبنی بر بازگشت قطبی به پرسپولیس

افشین قطبی که خاطرات خوبی در پرسپولیس دارد از گوشه و کنار شنیده شده که شاید به این تیم برگردد.

کریم باقری مدتی است که به پرسپولیس اضافه شده و قرار بر این بود که برای روحیه دادن به بازیکنان و جلوگیری از حاشیه ها با بازیکنان تمرین کند. او بعد از حضور چند روزه در تمرینات پس از جلسه ای که با رویانیان داشت دیگر در تمرینات شرکت نکرد و همین غیبت باعث به وجودآمدن شایعات جدید شد.

این شایعات به این مربوط می شود که کریم باقری، کاپیتان سابق پرسپولیس قرار است در کادر فنی جدید به عنوان مربی مشغول به کار شود. البته بحث دستیاری او در حالی مطرح شده که هنوز گزینه ای قطعی به عنوان سرمربی مطرح نشده و مذاکرات رویانیان با مربیان مختلف به بن بست رسیده و نتیجه ای در بر نداشته است. البته در این بازار داغ شایعات نام یک سرمربی سابق این تیم و زمزمه بازگشت او به گوش می رسد.
افشین قطبی که خاطرات خوبی در پرسپولیس دارد از گوشه و کنار شنیده شده که شاید به این تیم برگردد.

قطبی که به دلیل بدهی مالیاتی گفته می شد برای ورود به ایران با مشکل مواجه است به گفته مدیر برنامه هایش در چند روز گذشته هیچ مشکلی برای آمدن به ایران ندارد. این مصاحبه حاج باقر باعث شد تا این شایعات کمی قوت بگیرد. با این حال او این شایعات را کاملا بی اساس خوانده است: «خبر حضور قطبی در ایران صددرصد دروغ است و او با هیچ تیمی در لیگ برتر حتی مذاکره هم نکرده است. من مصاحبه کردم و گفتم قطبی هیچ مشکلی برای ورود به ایران ندارد اما این دلیل نمی شود که او قصد دارد بیاید! »

با وجود تمام شایعاتی که در مورد غیبت کریم باقری و حضور افشین قطبی در پرسپولیس شنیده می شود. به نظر می رسد احتمال بازگشت قطبی به ایران برای مربیگری، نزدیک به صفر است. او در ماه های آخر حضورش در ایران روزهای بدی را سپری کرد و چون رسانه ها و مربیان ایرانی رابطه خوبی با او ندارند، ترجیح می دهد به این زودی ها برای کار به ایران نیاید مگر روزی که هیچ پیشنهادی از جای دیگر نداشته باشد.

 

پروين سرمربيگري پرسپوليس را نپذیرفت

يکي از بازيکنان پرسپوليس خبر داد که پروين به هيچ عنوان حاضر نشده در اين شرايط هدايت پرسپوليس را برعهده بگيرد.بعد از استعفاي حميد استيلي، حالا محمد رويانيان در صدد انتخاب يک جايگزين براي اوست.

يکي از بازيکنان پرسپوليس خبر داد که پروين به هيچ عنوان حاضر نشده در اين شرايط هدايت پرسپوليس را برعهده بگيرد. بعد از استعفاي حميد استيلي، حالا محمد رويانيان در صدد انتخاب يک جايگزين براي اوست ولي مشخص نيست که در نهايت کدام مربي هدايت اين تيم بحران‌زده را برعهده خواهد گرفت.

ساعاتي پس از بازي پرسپوليس و استقلال بود که بحث سرمربيگري علي پروين در پرسپوليس مطرح شد و اين موضوع عنوان شد که او روي نيمکت خواهد نشست ولي يکي از بازيکنان پرسپوليس خبر داد که پروين به هيچ عنوان حاضر نشده در اين شرايط هدايت پرسپوليس را برعهده بگيرد.

پرسپوليسي‌ها تا مدتي پيش براي انتخاب جانشين استيلي دنبال مربي خارجي بودند ولي اخبار حاکي از آن است که آنها فعلا دنبال گزينه ايراني هستند و در حال حاضر از حميد درخشان و محمد مايلي‌کهن به عنوان گزينه‌هاي مسئولان باشگاه پرسپوليس نام برده مي‌شود. زمان زيادي تا بازي پرسپوليس مقابل راه آهن باقي نمانده و مشخص نيست کدام مربي هدايت اين باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

 

مایلی کهن در پرسپولیس

منابع غیر رسمی و شایعه بازان بر این باورند که گپ و گفت اولیه توافق با مایلی کهن قبل از استعفای مربی سابق تیم است. ما نیز مانند همه ی مردم منتظریم تا…

آخرین شایعات پیرامون سرمربی آینده ی  پرسپولیس، محمد مایلی کهن است. با توجه به باخت دربی حذفی این تیم و نبودن فرصت برای مطالعه بیشتر، گمان بر این است که محمد مایلی کهن بهترین انتخاب مدیران این تیم باشد. منابع غیر رسمی و شایعه بازان بر این باورند که گپ و گفت اولیه  این توافق قبل از استعفای مربی سابق تیم است. ما نیز مانند همه ی مردم منتظریم ببینیم چه اسمی از کیسه ی سردار بیرون می آید. امیدواریم هرچه هست خیر باشد.

 

بلاژويچ به مس تعهد دارد،به پرسپوليس نمي‌رود

سيد نصرالله گنجعليخاني، مدير عامل مس کرمان شايعه رفتن بلاژويچ به پرسپوليس را ردکرد.

مدير عامل فوتبال مس کرمان با ردشايعه مذاکره ميروسلاو بلاژويچ با تيم فوتبال پرسپوليس براي قبول سرمربيگري اين تيم گفت: بلاژويچ به ما تعهد دارد و تا پايان فصل هم از ما جدا نخواهد شد، نمي دانم اين صحبت‌ها از کجا مطرح مي‌شود، مطمئن هر کسي که مي‌خواهد اين بحث‌ها در کنار تيم مس وجود داشته باشد به فکر ما نيست و به دنبال حاشيه سازي است.  

وي در پاسخ به اين سوال که رويانيان در مصاحبه‌اي گفته بود «سرمربي بعدي پرسپوليس انتخاب شده و خارجي خواهد بود» گفت: شايد منظور او لوکا بوناچيچ يا هر مربي بوده است، مگر فقط بلاژويچ خارجي است. شک نکنيد که اين موضوع صحت ندارد و بلاژويچ هم با قدرت به کارش در مس ادامه مي‌دهد.

 

فان باستن، مربي موقت پرسپوليس

در شرايطي كه همچنان نام گزينه هايي مثل حميد درخشان يا محمد مايلي كهن اطراف نيمكت پرسپوليس شنيده مي شود اما رويانيان از قطعي شدن حضور مربي خارجي در پرسپوليس خبر مي دهد.

استعفاي حميد استيلي پروسه جذب مربي سرخپوشان را جلو انداخت تا جاييكه در فاصله كمتر از ۲۴ ساعت از استعفاي سرمربي پرسپوليس، مي‌شنويم كه مراحل مقدماتي جذب مربي خارجي به پايان رسيده و اين مربي ظرف ۴۸ ساعت آينده رسما معرفي مي شود.

رويانيان در حالي اين خبر را اعلام مي كند كه ترجيح مي دهد نامي از گزينه مورد نظرش بر زبان نياورد اما تاكيد دارد كه اين مربي موقت است.

با اين حال شنيده ها از باشگاه حكايت از اين دارد كه ماركو فان باستن، مربي مطرح هلندي، گزينه اصلي رويانيان بوده، ضمن اينكه مدير عامل باشگاه با دونادوني ايتاليايي هم مذاكراتي انجام داده است.

به هر حال اگر فان باستن گزينه اي باشد كه رويانيان مي گويد با او به توافق رسيده، بايد براي اين سوال پاسخي پيدا كرد؛ آيا اين مربي نام آشناي هلندي، گزينه موقت مدير عامل باشگاه است؟ به هر حال حرف هايي كه امروز از زبان مديران باشگاه شنيده مي شود، ضد و نقيض است چون در شرايطي كه رويانيان تاكيد دارد، گزينه مورد نظرش خارجي است و مديران زير مجموعه باشگاه هم تاكيد دارند كه رويانيان با فان باستن به توافق رسيده، علي پروين مي گويد به او براي مربيگري در اين تيم پيشنهاد شده است.

 

مربی خارجی هدایت پرسپولیس را برعهده می گیرد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام كرد : یك مربی خارجی هدایت سرخ پوشان پایتخت را برعهده خواهد گرفت.

محمد رویانیان امروز از انتخاب یك مربی خارجی به عنوان جایگزین استیلی خبر داد.

بنابر گفته رویانیان، نام این مربی تا دو روز آینده اعلام خواهد شد و وی از نیم فصل هدایت سرخ پوشان را برعهده خواهد گرفت.

همچنین مدیر عامل پرسپولیس ضمن تشكر از زحمات استیلی در تیم پرسپولیس گفت: استیلی انسانی ارزشمند و فوتبالیست بزرگی بوده است كه خاطره گل زیبای او به آمریكا همواری در اذهان فوتبال دوستان جای خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)