مرجع خبری پرسپولیس : شرايط اين روزهاي پرسپوليس باعث شده بازيكنان اين تيم در شرايط ويژه و حال و هواي خاصي روزگار بگذرانند.

 

هدايت مصطفي دنيزلي كه با تغييرات اجباري و اختياري در تركيب رخ داده است جايگاه برخي بازيكنان را به خطر انداخته و برخي نسبت به آينده خود چندان اميدوار نيستند.

 

بحث ارائه ليست فصل بعد از سوي دنيزلي به رويانيان و بستن يك تيم رويايي از سوي مديرعامل وقت، باعث شده نگاه برخي بازيكنان پرسپوليس نسبت به آينده‌شان همراه با ترديد باشد و مجموع اين مسائل حواس آنها را كاملاً جمع كرده تا دست از پا خطا نكنند. بازيكنان پرسپوليس اين روزها كمتر مصاحبه مي‌كنند و دل به گفت و گوي رسانه‌اي نمي‌دهند مگر وقتي كه در تمرين مجبور به مصاحبه با چند خبرنگار شوند و حرف‌هاي‌شان را يكجا مطرح كنند.

 

همين حالا و در آستانه بازي حساس با صباي قم كه قبل از مصاف ويژه با الهلال در اولين گام آسيايي، فوق‌العاده حساس و حايز اهميت خواهد بود برخي بازيكنان منتظر اين هستند كه ببينند در اين بازي حضور خواهند داشت يا نه چرا كه مي‌ترسند با حرفي نسنجيده موقعيتشان در تيم را خراب كنند. جالب اينكه تلفن همراه برخي بازيكنان پرسپوليس دو سه روزي است كلاً خاموش شده و نفراتي مثل زارع، بادامكي، رضايي و معمارزاده خودشان را از دسترس خارج كرده‌اند هرچند با خطوطي جداگانه با دوستان و خانواده خود در تماسند! نفراتي مثل نوروزي، اولادي، كاظميان، شيري و… هم تن به مصاحبه نمي‌دهند و با اينكه تلفن همراه‌شان روشن است اما از پاسخگويي طفره مي‌روند.

 

نفراتي هم پاسخگوي تماس‌ها هستند اما قصد مصاحبه ندارند كه از جمله آنها مي‌توان به هوشيار و آقازماني اشاره كرد. ستاره‌هاي پرسپوليس از جمله علي كريمي و مهدوي‌كيا هم خيلي سخت تن به مصاحبه مي‌دهند. به نظر مي‌رسد بازي فرداي سرخ‌ها يك آزمون جدي براي بازيكناني است كه دنيزلي به آنها اعتماد خواهد كرد و شايد اين سكوت و خروج از دسترس رسانه‌ها فقط براي تمركز روي اين بازي و نتيجه گرفتن در قم رخ مي‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)