مرجع خبري پرسپوليس:تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس امروز پيگيري شد.

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز از ساعت 10:30 در مجموعه ورزشي خيريه عمل برگزار شد.
در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس ابتدا با توپ به گرم كردن پرداختند و سپس با فوتبال دستگرمي با يك دروازه تمرينات خود را ادامه دادند. در مرحله بعدي سانتر از جناحين و ضربه به گل را تمرين كردند.

* در فوتبال دستگرمي و توپ از جناحين ايكوويچ نكات ويژه اي را به بازيكنان گوشزد مي‌كرد. او بارها به بازيكنان تذكر مي‌داد تا در هنگام پا به توپ شدن پاس هاي سالم بدهند و فقط رفع تلكيف نكنند.

* كلاه كج، بادامكي برزيليا، فراگو، آرفي، عليرضا محمد، زارعي، منصوري و نوروزي با تاخير سر تمرين پرسپولس حضور پيدا كردند. آنها با هماهنگي با كرانچار زير نظر مولايي در سالن موسسه خيريه عمل به كار هاي هوازي پرداختند.

* محمد منصوري و ميثم بائو دچار مصدوميت شدند. مصدوميت آنها جزيي است و قرار است تكليفشان در تمرين امروز بعدازظهر مشخص شود.

*ابراهيم شكوري و كريم باقري با اجازه كادر فني تنها 50 دقيقه تمرين كردند.

*سعيد حلافي مانند روز گذشته امروز نيز اختصاصي تمرين كرد.

* محمود خوردبين تنها غايب تمرين امروز بود.

* مجتبي شيري با رفع مصدوميت در تمرين گروهي شركت كرد.

* عابدزاده مانند روزهاي گذشته جدا از سايرين و زودتر با دروازه بانان تمرين كرد.

* شماري از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس تمرين امروز حضور داشتند. آنها ساعت 3 بعد از ظهر امروز به ديدار شريفي رئيس كميته انضباطي مي‌روند.

* تاكيد زياد كرانچار بر زدن ضربات آخر در چارچوب باعث شد مهاجمان پرسپوليس در تمرين امروز دقت لازم را داشته باشند و بيشترين ضربات آنان به گل تبديل شود؛ مخصوصا در تمرين سانتر از جناحين و ضربه به گل.

* تمرين پرسپوليس ساعت 12:30 به پايان رسيد و بعدازظهر امروز پيگيري مي‌شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)