پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسوپلیس در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کرد.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* بازیکنان پس از دویدن و انجام حرکات کششی به دو گروه مهاجمان و مدافعان تقسیم شدند.

* بازیکنان هجومی پرسپولیس زیر نظر علی و محمد دایی تمرینات سانتر از جناحین و پاس‌های کوتاه و بلند و ضربه به دروازه را انجام دادند که در این بخش سرمربی پرسپولیس تمرینات جدیدی را برای سرخپوشان در نظر گرفته بود.

 

این در شرایطی بود که علی دایی نظارت بسیار مستقیمی بر تمرین داشت و حتی از صحنه‌هایی که توجه می‌کرد که بازیکنان کم‌کار هستند به شدت به آنها تذکری جدی می‌داد.

در چند صحنه علی دایی خودش مجبور شد پا به توپ شود و به بازیکنان می‌گفت باید در تمرینات آنقدر جدی باشید که در بازی‌ها راحت‌تر به میدان بروید.

* مدافعان پرسپولیس زیر نظر افشین پیروانی تمرینات اختصاصی خودشان را انجام دادند که در این بین آمادگی مربی پرسپولیس هنگام تنه به تنه شدن با بازیکنان و دفع توپ‌های مهاجمان باعث تحسین حاضران شده بود. پیروانی هنگام کار با مدافعان پرسپولیس نکات ریز و درشتی از چگونگی جاگیری یک مدافع مقابل مهاجم را گوشزد می‌کرد.

 

 جدیت دایی و پیروانی در تمرین امروز بسیار دیدنی بود تا حدی که برخی اوقات خودشان استارت‌های صدمتری هم می‌زدند.

* کمتر از 20 هوادار امروز در درفشی‌فر حضور داشتند.

* علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس در محل تمرین حضور داشت.                                                                             

* پیام صادقیان هافک محروم پرسپولیس در تمرین نوبت صبح به جای حضور در کنار دیگر بازیکنان با تشخیص کادرفنی به تمرین بدنسازی مشغول شد. وی هنگام خروج از ورزشگاه در پاسخ به سؤالی درباره اینکه در صفحه فیس‌بوکش مطالبی نوشته، گفت که صفحه‌ای در فیس‌بوک ندارد.

* پس از پایان تمرین ابتدا دروازه‌بان‌های پرسپولیس با یکدیگر مسابقه پنالتی دادند اما بعد از اضافه شدن علی دایی به جمع آنها بین دروازه‌بان‌ها و علی دایی مسابقه شوت از راه دور برگزار شد که در این بین سرمربی پرسپولیس و نیلسون بارها با ضربات زیبای از راه دور موفق به گلزنی شدند. نکته جالب اینجا بود که نیلسون هنگام زدن ضربه آزاد مانند بازیکنان بزرگ برزیلی ژست می‌گرفت و اکثر ضرباتش هم دقیق و زیبا بود.

 

 در تمرین امروز خبری از دغاغله در تمرینات گروهی نبود. البته رضا نوروزی نیز امروز به دلیل برخی مشکلات کم‌ فشارتر تمرین کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)