پرسپولیس نیوز : با توجه به اتمام محرومیت دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس مربی دروازه‌بانان این تیم تمرینات ویژه‌ای برای سوشا مکانی در نظر گرفت.

 اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل سپاهان امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و از ساعت 18 آغاز شد.

* پیش از شروع تمرین برانکو دقایقی برای بازیکنان تیمش صحبت کرد.

* به دستور کادر فنی پرسپولیس در تمرین امروز هواداران اجازه حضور نداشتند اما خبرنگاران منعی برای پوشش تمرین پیش‌روی خودشان ندیدند و بدون مشکل وارد ورزشگاه درفشی‌فر شدند.

* با وجود اینکه هوای تهران این روزها گرمای زیادی را به خود می‌بیند اما حدود 20 روز است کولر کانکس مخصوص خبرنگاران خراب است و آنها از روی سکوی هواداران به کار خبری پرداختند.

* با توجه به اینکه پرسپولیس روز گذشته مقابل سپاهان بازی کرده بود، بازیکنانی که دیروز مقابل سپاهان به میدان رفتند جدا از سایر بازیکنان و زیرنظر آندره پانادیچ ریکاوری کردند.

* کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور، رامین رضاییان، مایکل اومانیا، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده 6 بازیکنی بودند که به خاطر بازی دیروز مقابل سپاهان امروز ریکاوری کردند البته وحید حیدریه و مهرداد کفشگری در تمرین امروز حضور نداشتند که دلیل غیبت حیدریه در بازی دیروز مصدومیت مقابل سپاهان عنوان شد و از طرف دیگر لوکا ماریچ و مهدی طارمی زیرنظر میثم علیپور پزشک فیزیوتراپ پرسپولیس در زمین راه رفتند.

* بازیکنانی که ریکاوری می‌کردند حدود 45 دقیقه این کار را انجام دادند و سپس به رختکن رفتند.

* سه دروازه‌بان تیم پرسپولیس از ابتدای تمرین زیرنظر مربی دروازه‌بانان خود مشغول تمرینات اختصاصی بودند.

* تی‌هومیر مربی بدنساز پرسپولیس طی یک هفته گذشته در تمرین امروز غایب بود.

* با توجه به اینکه تمرین امروز سرخ‌پوشان پشت درهای بسته انجام شد اما تعدادی از هواداران خشمگین این تیم که از نتایج به دست آمده ناراضی هستند پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بودند و به شدت نسبت به شرایط پرسپولیس انتقاد داشتند.

* بازیکنانی که در بازی مقابل سپاهان حضور نداشتند امروز تمرینات اصلی تیم را زیرنظر مربیان انجام دادند.

* آقاوسط، پرس بازیکن صاحب توپ و حفظ توپ در فضای کوچک بخشی از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود. شوت به دروازه بخش دیگر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که در این بخش مربیان تیم پرسپولیس نظارت ویژه‌ای به این تمرین داشتند.

* بخش دیگر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها فوتبال در یک نیمه زمین بود. در این بخش بازیکنان به دو تیم قرمز و سبز تقسیم شده و به بازی پرداختند که جدیت بازیکنان در این تمرین آنقدر زیاد بود که حتی اجازه نمی‌دادند دروازه‌شان در حین تمرین هم باز شود و کری داغی بین بازیکنان در جریان بود. قضاوت این بازی را کریم باقری بر عهده داشت.

* برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این بخش از تمرین سرخ‌پوشان را به دقت زیرنظر داشت.

* با توجه به اتمام محرومیت سوشا مکانی و از آنجایی که این دروازه‌بان می‌تواند از هفته چهارم پرسپولیس را همراهی کند امروز دقایقی با مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

 

* در فوتبال درون تیمی که در یک نیمه زمین برگزار شد کریم باقری عهده دار قضاوت مسابقه بود و بازیکنان دائما به قضاوت وی اعتراض می کردند.

 

* ایمان صادقی ومرتضی قدیمی پور در تمرین شوتزنی درون دروازه ایستادند اما سوشا مکانی به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

* محسن بنگر ، رضا نورمحمدی و محسن مسلمان دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

 

* در حالی که صادقی و قدیمی پور دو دروازه بان پرسپولیس با پیراهن نارنجی تمرین می کرددند سوشا مکانی با پیراهن مشکی در تمرین حاضر بود.
* پاسکاری فشرده زیر نظر برانکو، باقری و قنبرپور در حالی برگزار شد که در این بخش نوروزی، حاتمی، مسلمان،محمد رحمتی، بن سون، بنگر،  انصاری، نورمحمدی، خالقی فر،  کمندانی، نوراللهی و فاطمی به تمرین مشغول بودند.

* آندره پانادیچ دقایقی با اومانیا به صورت اختصاصی صحبت کرد.

* محمود خوردبین امروز تمرین را از نزدیک مشاهده کرد.

* بازیکنانی که زیر نظر پانادیچ تمرین می کردند، بعد از  حرکات کششی به رختکن رفتند و ذخیره ها نیز پس از آن به  حرکات تاکتیکی و شوتزنی پرداختند.

 

* در حالی که تمرین در ساعت 18 آغاز می شد مهرداد کفشگری در ساعت 17:15 به ورزشگاه درفشی فر آمد و پس از مدتی صحبت با برانکو ورزشگاه را ترک کرد و در تمرین حاضر نبود.

  تیم فوتبال پرسپولیس که از سه بازی خود در لیگ برتر تاکنون تنها یک امتیاز به دست آورده در هفته چهارم این بازی‌ها به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)