پرسپولیس نیوز : هواداران تیم پرسپولیس امروز با سر دادن شعارهایی علیه مربیان استقلال احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق پرسپولیس را مورد تشویق خود قرار دادند.

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* سرتن چوک مربی تیم فوتبال پرسپولیس زودتر از سایر بازیکنان به زمین آمد و موانع تمرینی را در زمین چید.

* بیش از هزار هوادار پرسپولیس امروز در تمرین این تیم شرکت کردند و تمرین را از نزدیک دیدند.

 

 * قبل از آغاز تمرین، مثل روز گذشته هواداران بی‌شماری برای تشویق تیم فوتبال پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودند و در همان بدو تمرین برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را تشویق می‌کردند. در ضمن آنها بنری در دست داشتند که به نوعی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی را تهدید کرده بود با مرد 40 میلیونی پرسپولیس یعنی برانکو کمتر سرشاخ شود.

* امروز برخلاف روز گذشته بانوان اجازه حضور در محل تمرین پرسپولیس را پیدا نکردند.

* احمد نوراللهی که دچار مصدومیت از ناحیه پا شد، امروز همراه با بازیکنان بدن خود را گرم کرد، اما به‌صورت اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداخت.

* 19 بازیکن امروز در تمرین پرسپولیس شرکت کردند.

 

* چوک دستیار برانکو در قسمت شمالی ورزشگاه موانعی را در قسمت شمالی ورزشگاه و در خط عرضی محوطه جریمه برای تمرینات بازیکنان آماده کرد.

* قبل از شروع تمرینات احمد نوراللهی ، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه به بازی والیبال درون زمین پرداختند.

 

* حدود 1000 هوادار در ورزشگاه مشغول تماشای تمرین تیم پرسپولیس بودند. این تمرین با شعارهای یکپارچه هواداران پرسپولیس در حمایت از برانکو برگزار شد.

* پسر پزشک تیم پرسپولیس با پیراهن شماره 8 علی کریمی امروز در ورزشگاه حضور داشت و در کنار زمین با علی علیپور به شوخی و پاسکاری پرداخت.

 

* ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی را در ضلع جنوبی ورزشگاه برای بیرانوند و الکساندر لوبانف در نظر گرفت که این تمرینات به شوت گیری و رفلکس های سریع از سوی دروازه بانان بود.

 

* علی اکبر طاهری با محمود خوردبین درباره وضعیت تیم و همچنین ورزشگاه شهید کاظمی گفت و گو کرد.

* چند بازیکن تستی امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

* هواداران تیم پرسپولیس در چند نوبت علیه کارلوس کی‌روش، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال و حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان این تیم شعار سر دادند.

* در حالی‌که چند روز قبل هواداران استقلال علیه احمدرضا عابدزاده شعار داده بودند،‌ امروز تماشاگران پرسپولیس به‌شدت عابدزاده را مورد تشویق خود قرار دادند.

* هواداران پرسپولیس به‌محض دیدن آنتونی گولج مدافع جدید سرخ‌پوشان از او خواستند تا با نشان دادن عدد 6 برای استقلالی‌ها کری بخواند که او هم این کار را انجام داد.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گرم کردن بدن‌های خود ابتدا به گروه‌های 4 نفره تقسیم شده و به پاس‌کاری در محیط کوچک مشغول شدند.

* تمرین بعدی پرسپولیسی‌ها حفظ توپ و پاس‌کاری در محیط‌های کوچک بود.

* در ادامه تمرین امروز بازیکنان در گروه‌های 3 نفره باید از یکدیگر عبور می‌کردند توپ را به دروازه می‌رساندند.

* مربی دروازه‌بانان پرسپولیس تمرینات اختصاصی برای دو گلر سرخ‌پوشان درنظر گرفته بود.

*وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل سرماخوردگی غایب تمرین بود.

 

 * سیدجلال حسینی و حسین ماهینی بازیکنان جدید پرسپولیس امروز با شماره‌های واقعی خود در زمین تمرین حاضر شدند.

* در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس هواداران به شدت علیه بازیکنان جدید استقلال شعار سر دادند و تیم پرسپولیس را یک مدعی جدی قهرمانی برای فصل آینده قلمداد کردند.

 

 * در تمرین امروز باز هم رامین رضاییان غایب بود .

 

 * در اواخر تمرین امروز پرسپولیس علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و محمدعلی ترکاشوند معاون او در تمرین پرسپولیس حاضر شدند.

 

 * تمرین فردای پرسپولیس از ساعت 10 صبح در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)