پرسپولیس نیوز : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از مدتها برابر دیدگان هواداران این تیم و خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف گروهی برگزار شد.

نخستین تمرین پرسپولیس پس از تساوی برابر نفت تهران در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز شنبه در مجموعه ورزشی درفشی‌فر تهران آغاز شد.

در این تمرین و پس از یک ماه به هواداران پرسپولیس و خبرنگاران، عکاسان و گروه‌های خبری اجازه داده شد در محل برگزاری تمرین حضور یافته و عملکرد بازیکنان را از نزدیک تماشا کنند.

اصلی تنها 30 دقیقه در محل تمرین حضور یافته و ریکاوری کردند و سپس محل تمرین را ترک کردند. در این بین سوشا مکانی تنها بازیکن اصلی پرسپولیس بود که به همراه سایر دروازه‌بان‌ها، زودتر تمرین را آغاز و تا پایان برنامه‌های آماده‌سازی را پیگیری کرد.

در ادامه تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیبی از نفرات تعویضی و نیمکت نشین برابر تیم ایران مبدل به میدان رفت. شاگردان علی دایی با پیراهن سرخ و بازیکنان حریف با پیراهن زرد به میدان رفتند.

نیلسون، نوید صبوری، میثم حسینی، حسین ماهینی، فرشاد قاسمی، افشین اسماعیل‌زاده، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، محمد نوری، هادی نوروزی و مهدی طارمی در نیمه نخست برابر سرخپوشان بازی کردند که حاصل آن 2 گل بود که توسط افشین اسماعیل‌زاده و محمد نوری به ثمر رسید.

از نکات جالب توجه دیگر این تمرین، استفاده کردن تمام نفرات حاضر از لباس‌‎های برند جدید پرسپولیس بود و تنها توپ‌هایی که تمرین با آنها برگزار می‌شد، مخصوص اسپانسر قبلی بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)