دوشنبه 17 فروردین (13:30)

مرجع خبری پرسپولیس : تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز پيگيري شد.

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز از ساعت 10 و 30 دقيقه در مجموعه ورزشي خيريه عمل برگزار شد.
در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس به گرم كردن، حركات استقامتي و سرعتي به مدت 40 دقيقه زير نظر كاستا پرداختند و سپس در گروه‌هاي دو نفره به تمرينات خود ادامه دادند.
بازيكنان سپس به حفظ توپ و پرسينگ پرداختند و در پايان در قالب دو تيم فوتبال دستگرمي انجام دادند. اين بازي با تساوي يك بر يك خاتمه يافت. در اين ديدار براي تيم نارنجي فرهاد خيرخواه و براي تيم طوسي، حسين بادامكي گلزني كردند.

* مسعود زارعي و حميد علي‌ عسگر غايب بودند.

* مهدي واعظي و توره با رفع مصدوميت در تمرينات گروهي شركت كردند.

* عليرضا محمد با تاخير 15 دقيقه‌اي در تمرين حضور يافت.

* بر خلاف روزهاي گذشته تمام بازيكنان امروز با لباس متحدالشكل تمرين كردند.

* دوربين شبكه دبي اسپورت در تمرين حضور داشت و به تهيه گزارش پرداخت.

* حدود 50 هوادار در تمرين حضور داشتند و در پايان تمرين بازيكنان و كادر فني را تشويق كردند. همين مورد باعث شد بازيكنان پرسپوليس با دست زدن و سوت زدن هواداران را همراهي كند و به شوخي و خنده بپردازند.

* عليرضا نيكبخت واحدي و نبي‌ا… باقري‌ها براي ترك زمين از ديواري بسيار بلند پريدند. اين موضوع باعث ناراحتي پيرواني شد و وي به اين دو بازيكن تذكر جدي داد.

* احمد رضا عابدزاده تمرينات اختصاصي براي واعظي در نظر گرفته بود. ميثاق معمارزاده نيز از آمادگي خوبي برخوردار بود.

* بازيكنان پرسپوليس به دنبال انتخاب سرمربي تيم ملي بودند و از خبرنگاران در اين باره سئوال مي پرسيدند. آنها بيشتر پيگير وضعيت قطبي بودند و مي خواستند بدانند وي براي مربيگري در تيم ملي چقدر شانس دارد.

* ليدرهاي باشگاه پرسپوليس مانند روز گذشته از سريال مرد دو هزار چهره انتقاد كردند و از مهران مديري خواستند جوابگوي بي‌احترامي به آنها باشد.

* تمرين امروز پرسپوليس ساعت 12 و 10 دقيقه به پايان رسيد. اين تيم فردا بعدازظهر آخرين تمرين خود را براي ديدار مقابل الغرافه قطر انجام خواهد داد.
ديدار پرسپوليس و الغرافه ساعت 16 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)