مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس از ساعت 18:15 امروز در زمين مؤسسه خيريه عمل برگزار شد. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن با توپ زير نظر عبدي به حركات سرعتي پرداختند و سپس با آقا وسط و حفظ توپ و پرسينگ تمرينات خود را ادامه دادند.

* احمدرضا عابدزاده و ميثاق معمارزاده از دست چند رسانه ورزشي ناراحت بودند. آنها ناراحتي خود را در هنگام ورود خبرنگاران به آنها اعلام كردند و در ابتداي تمرين نيز قبل از شروع يكديگر را در آغوش گرفتند و دقايقي به شوخي و خنده پرداختند.

* آرش فرزين به همراه يك بازيكن خارجي و همچنين مرتضي كرماني‌مقدم ميهمان ويژه تمرين امروز بودند. زادمهر نيز مثل روزهاي گذشته در تمرين امروز حضور داشت.

*در بين ليدرهاي باشگاه پرسپوليس دو دستگي ديده مي‌شد و آنها با يكديگر مشكل داشتند. آنها طوماري درباره طوماري كه روز گذشته نوشته بودند اعلام كردند كه عليه ليدرهاي علي پروين بوده است نه انصاري‌فرد. ليدرهاي پرسپوليس در اين چند روزه با ليدرهاي هوادار پروين مشكل پيدا كرده‌اند. آنها كپي اين نامه را به رسانه‌ها نشان دادند.


حاشیه های تمرین امروزدر ادامه مطلب


* زادمهر در ابتداي حضورش در تمرين با ايكوويچ و كرانچار گفت‌وگو كرد.

* حدود 700 هوادار در تمرين امروز پرسپوليس حضور داشتند و به شدت بازيكنان و كادر فني را تشويق كردند. آنها خواستار بازگشت امير قلعه‌نويي به تيم استقلال شدند.

* به دستور محمود خوردبين پس از مدت ها امروز از خبرنگاران در محل تمرين پذيرايي شد.

* محمد پروين، محسن خليلي، عادل كلاه‌كج، فرضيات، حلافي، فراگو و برزيليا با دستور كرانچار پس از 10 دقيقه به تمرينات اختصاصي زير نظر مولايي پرداختند. اين بازيكنان به احتمال فراوان از ليست 18 نفر پرسپوليس براي ديدار مقابل مس كرمان خارج مي‌شوند.

* پرسپوليسي‌ها در مرحله آخر تمرين خود به سانتر از جناحين و ضربه به گل در غياب مدافعان پرداختند. در اين تمرين نكته جالب اين بود كه ايكوويچ و كرانچار همپاي بازيكنان و براي راهنمايي آنها دقايقي خود نيز به تمرين پرداختند و با بازيكناني كه اشتباه در مرور كارهاي تاكتيكي انجام مي‌دادند به گفت‌وگو مي‌پرداختند.

* جلسه‌اي با حضور زادمهر، خوردبين، ايكوويچ و كرانچار در محل تمرين امروز براي رفع مشكلات برگزار شد. كرانچار درخواست‌هايي مبني بر رفع برخي مشكلات از كادر فني پرسپوليس داشت.

* هواداران پرسپوليس در انتهاي تمرين با سر دادن شعارهايي به كريم باقري به دليل كسب عنوان مرد اخلاق ليگ هشتم تبريك گفتند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)