چهارشنبه 7 اسفند(17:00) 

مرجع خبری پرسپولیس : تمرين تيم فوتبال پرسپوليس عصر چهارشنبه بدون حضور “نلو وينگادا” و “علي كريمي” برگزار شد.

اين تمرين تيم پرسپوليس در حالي برگزار‌شد كه ادوارد نلو وينگادا سرمربي اين تيم غايب بود و تمرينات با مديريت “كاروانهو” و ” پيرواني” برگزار شد. هم‌چنين علي كريمي نيز در تمرين امروز غايب بود.

اين تمرين از ساعت 14:15 در حضور حدود250 نفر در مجموعه ورزشي خيريه عمل برگزار شد و در ابتداي تمرين، بازيكنان همراه با “كاسدا”مربي بدنساز پرسپوليس دويدن‌هاي نرم همراه با حركات كششي و انجام تمرينات استقامتي مختلف را در برنامه خود داشتند.

پس از آن بازيكنان به چهار گروه تقسيم شدند و بازي جديدي را به صورت فوتبال با سه دروازه انجام دادند، به طوري كه سه تيم در زمين بودند و تيم بازنده جاي خود را به تيم ديگر مي‌داد. در اين تمرين شلوغي زيادي ميان بازيكنان وجود داشت و انجام تمرين به صورت منظم را دشوار مي‌كرد.

پس از اين تمرين بازيكنان در قالب دو تيم مقابل يكديگر فوتبال دستگرمي بازي كرده و تمرينات امروز خود را با سرد كردن بدن‌هايشان به پايان بردند.

“ايوان پتروويچ” امروز با چهل دقيقه تاخير در محل تمرين حاضر شد و در تمام مدت با دويدن به دور زمين و حركات كششي، به طور اختصاصي تمرين مي‌كرد.

دروازه‌بانان پرسپوليس نيز زير نظر عابدزاده تمرين شوت‌زني و پرتاب توپ با دست را انجام دادند. آنها حدود بيست دقيقه زودتر از ديگر بازيكنان تمرينات‌شان را شروع كردند.

هم‌چنين هواداراني كه در محل تمرين حاضر بودند، طوماري خطاب به “شريفي” رييس كميته انضباطي مبني بر بخشش عليرضا واحدي نيكبخت تهيه و امضا كردند.

باشگاه پرسپوليس در هنگام برگزاري تمرينات از تماشاگراني كه براي تماشاي بازي پرسپوليس مقابل سپاهان، قصد عزيمت رايگان به اصفهان را داشتند، ثبت‌نام مي‌كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)