پرسپولیس نیوز: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر امروز (شنبه) تمرین با نشاطی انجام دادند.
 
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:05 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. پیش از آغاز تمرین برانکو حدود 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.
* پیروزی شب گذشته استقلال مقابل استقلال اهواز سوژه بحث هواداران بود. آنها معتقد بودند برخلاف پرسپولیس که از داوری متضرر شده است، استقلال شب گذشته با کمک داور توانست حریف خود را شکست دهد. 
 
* با تلاش مدیر مجموعه درفشی‌فر کولر کانکس خبرنگاران راه‌اندازی شد.
 
* دروازه‌بان‌های پرسپولیس از ابتدا به صورت اختصاصی زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات سخت و فشرده‌ای را انجام دادند. فشار تمرینات آنقدر زیاد بود که دروازه‌بانان پرسپولیس بارها فریاد زدند. 
 
* حدود 50 هوادار که تعدادی از آنها کودکان با لباس متحد‌الشکل بودند، در ورزشگاه حضور داشتند که برخلاف روز گذشته فقط سکوت کردند.
 
* تمرین امروز سرخپوشان بسیار بانشاط برگزار شد و بازیکنان و اعضای کادرفنی با روحیه بالایی تمرین کردند. 
 
* وحید حیدریه و لوکا ماریچ، دو بازیکن مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز این تیم هم غایب بودند.
 
* برانکو حضور فعالی در تمرین امروز داشت و به شخصه قسمت‌های مختلف تمرین را به بازیکنان توضیح می‌داد و در کنار آنها تمرین می‌کرد.
 
*‌ سرخپوشان امروز ابتدا به انجام حرکات کششی و سرعتی مشغول شدند و بعد از آن در سه گروه تمرین جالبی انجام دادند. در این بخش از تمرین بازیکنان در گروه‌های پنج و شش نفره باید چند متری توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و پس از آن توپ را داخل سبدهایی که در زمین تعبیه شده بود، می‌انداختند که در این بخش شور و هیجان خاصی بین بازیکنان وجود داشت تا بتوانند پیروز شوند. کریم باقری هم در یکی از این تیم‌ها بسیار فعال و باانرژی ظاهر شد.
 
* در قسمت بعدی تمرین مخصوص برانکو که جای‌گیری بازیکنان در زمین را شامل می‌شود، انجام شد و بعد از آن هم چگونگی زدن ضربات ایستگاهی تمرین شد. در این بخش برانکو به شکل‌های مختلف از بازیکنان درخواست داشت تا از ضربات ایستگاهی استفاده کنند.
 
* امروز ایگور پانادیچ بارها با مکانی و صادقی شوخی و کل‌کل داشت و این سه نفر چندین بار سر به سر هم گذاشتند.
 
* پس از پایان تمرین محمد انصاری و سیدعلی فاطمی به صورت اختصاصی دور زمین دویدند، اومانیا و نوراللهی هم به پاسکاری بلند مشغول شدند. در طرف دیگر زمین رضاییان، نوروزی و احمدزاده به همراه مکانی و صادقی تمرین پنالتی و ضربه آزاد را انجام دادند. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)