پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر به تمرین پرداختند.

بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین کار با وزنه در نوبت صبح امروز از ساعت 15:30 عصر امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر تمرینات پرفشار هوازی و کار با توپ را انجام دادند.

سرخپوشان ابتدا به دویدن و گرم کردن پرداختند و پس از آن در نصف زمین و در دو گروه پنج نفره به فوتبال و بازی درون تیمی پرداختند.

 

 * سرخپوشان بعد از گرم کردن و انجام حرکات کششی به کار با توپ مشغول شدند. در قسمت بعد، بازیکنان پرسپولیس در یک سوم زمین به فوتبال تحت فشار مشغول شدند که در این آیتم نیلسون پا به پای دیگر بازیکنان بازی کرد.

 

نیلسون دروازه بان تیم پرسپولیس نیز در میانه میدان بازی می کرد و امیر عابدزاده و رضا محمدی درون دروازه ایستاده بودند. نکته جالب در این قسمت تکنیک بالای دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس بود. در این قسمت همچنین نیلسون و رضا نورمحمدی  کمی با همدیگر مشکل لفظی پیدا کردند اما در انتهای تمرین این مشکل برطرف شد و نیلسون و نورمحمدی با روبوسی با یکدیگر آشتی کردند.

پس از گذشت نیم ساعت بازیکنان در دو گروه ده نفره و در کل زمین به بازی فوتبال پرداخته و علی دایی برنامه های تاکتیکی را مرور کرد.

سرمربی پرسپولیس با لباس ورزشی در میانه میدان و با جدیت خاصی عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت.

سرخپوشان پس از فوتبال درون تیمی در چند نقطه از زمین به عبور از موانع و تمرینات ویژه هوازی پرداختند.

رضا حقیقی در بخشی از بازی به علت جلوگیری از تشدید ضربه ای که به پایش وارد شده بود تمرین را نیمه کاره رها کرد و با اجازه کادر فنی به استراحت پرداخت.

محسن بنگر، امید عالیشاه و مهرداد کفشگری به دویدن دور زمین پرداختند.

مارکو سپانوویچ نیز در گوشه ای دیگر از زمین مشغول تمرین بود.

هواداران پرسپولیس نیز در تمرین عصر امروز سرخپوشان حضور داشته و تشویق بازیکنان پرسپولیس و اعضای کادر فنی می پرداختند. تعداد قابل توجه هواداران نظاره گر تمرین امروز پرسپولیس بودند.

بازیکنان پرسپولیس روز جمعه به استراحت خواهند پرداخت و از روز شنبه تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

 

 * یک گروه فیلم‌برداری از شبکه آی فیلم در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردند و با بازیکنان و اعضای کادر فنی در مورد سال نو و عید نوروز صحبت کردند.

* بهزاد غلامپور مانند روز گذشته (چهارشنبه) در تمرین امروز هم غایب بود. غلامپور چند روزی مرخصی گرفته و از شنبه در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می‌کند.

* علی دایی با پوشیدن لباس ورزشی، شخصاٌ تمرینات را زیر نظر گرفت.

* رضا حقیقی اواسط تمرین مصدوم و زیر نظر کادر پزشکی به یخ درمانی مشغول شد. همچنین در بخشی از تمرین شوت محکمی به صورت حسین ماهینی خورد که باعث شد این بازیکن چند دقیقه‌‌ای به بیرون از زمین منتقل شود.

 

 * حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

* محمد پنجعلی زودتر از سایرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* بنگر، کفشگری و عالیشاه زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

* پس از پایان تمرین بازیکنان با دستور دایی چند دوری دویدند.

* بر اساس اعلام کادر فنی تمرین فردا ( جمعه ) تعطیل است.

 

*در هنگام فوتبال دست‌گرمی کریم باقری نیز همپای سایر بازیکنان پا به توپ شد.

*تعدادی از هواداران پرسپولیس در اراک برای دایی سوغاتی آوردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)