تغيير ساعت تمرين به خاطر محمدنوری/بازگشت زارعی پس از مدتها

مرجع خبری پرسپولیس : تمرين امروز جمعه پرسپوليس چند ساعت زودتر از زمان مقرر با حضور حبيب كاشاني سرپرست اين باشگاه برگزار شد.

در حالي كه قرار بود تمرين تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 14 امروز برگزار شود،با هماهنگي مربيان و مسولين باشگاه اين تمرين ساعت 11 برگزار شد.

علي‌دايي سرمربي پرسپوليس به دليل فوت مادربزرگ محمدنوري و شركت بازيكنان و اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس در مراسم ختم وي،زمان تمرين تيمش را به ساعت 11 تغيير داد.

در تمرين امروز پرسپوليس،كريم باقري مثل روزهاي قبل حضور نداشت. باشگاه پرسپوليس چند روز قبل اعلام كرد باقري به دليل بيماري مادرش از حضور در تمرينات سرباز زده اما گفته مي‌شود دليل غيبت اين بازيكن،نارضايتي‌اش از نيمكت‌نشيني باشد.

 

آخرين اخبار از باشگاه پرسپوليس حاكي از آن است كه كاپيتان پرسپوليس روز شنبه با حضور در باشگاه پرسپوليس و جلسه با حبيب كاشاني وضعيتش را مشخص خواهد كرد.

بازگشت زارعي به تمرينات

مجتبي زارعي پس از مدتها دوري،امروز با بازيكنان پرسپوليس تمرين كرد. اين بازيكن بيش از يك ماه است كه به دليل مصدوميت با تيم تمرين نمي‌كند اما از امروز تمريناتش را شروع كرد.اين در حالي بود كه سيكو برت مدافع ماليايي پرسپوليس به دليل مصدوميت،انفرادي تمرين كرد و “مكس” بازيكن ويتنامي كه اخيرا در تمرينات پرسپوليس شركت مي‌كند نيز غايب بود.

وضعيت مبهم نوروزي

در فاصله سه روز مانده تا بازي پرسپوليس-سپاهان،وضعيت هادي نوروزي همچنان مبهم است. نوروزي كه در بازي با داماش مصدوم شد در تمرينات چند روز گذشته غايب بوده و امروز هم فقط در رختكن حضور پيدا كرد اما نتوانست با تيم تمرين كند. خبرهاي رسيده حاكي است نوروزي به احتمال زياد به بازي با سپاهان نمي‌رسد اما پزشكان پرسپوليس تلاش مي‌كنند او را به اين بازي برسانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)