پرسپویس نیوز : سرمربی پرسپولیس در صبح روز مسابقه تدارکاتی این تیم تمرین نسبتاً پرفشاری برای شاگردانش در نظر گرفت.

تمرین نوبت صبح امروز (شنبه) پرسپولیس نسبتاً پرفشار برگزار شد و 80 دقیقه نیز زمان برد. در این تمرین بازیکنان ابتدا به مدت 30 دقیقه زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرینات بدنسازی انجام دادند و در ادامه برانکو شاگردانش را به دو گروه تقسیم کرد. یک دسته مدافعان بودند که زیر نظر برانکو تمرینات تاکتیکی انجام دادند و مهاجمان و هافبک‌ها نیز با پانادیچ کار کردند. در خاتمه تمرین ضربات ایستگاهی و استفاده درست از کرنر‌ها در دستور کار شاگردان برانکو قرار گرفت.

* با وجود اینکه سرخپوشان قرار است ساعت 17 عصر امروز به مصاف تیم امید ترینیداد‌وتوباگو بروند، برانکو تمرین نسبتاً پرفشاری برای شاگردانش در نظر گرفت تا آمادگی بدنی آنها را در شرایط سخت بسنجد.

* ماریچ در تمرین گروهی سرخپوشان شرکت کرد تا برای بازی مقابل تیم امید ترینیدادوتوباگو اعلام آمادگی کند.

* با توجه به اینکه در ترکیه به خاطر عید سعید فطر فروشگاه‌ها تعطیل است، مسئولان تدارکات تیم نتوانستند لباس‌های قرمز‌ جدید را شماره بزنند. با توجه به این موضوع احتمال دارد پرسپولیسی‌ها نتوانند در بازی عصر امروز خود لباس قرمز بر تن کنند، چرا که داور بعید است اجازه دهد هیچ یک از دو تیم با لباس بدون شماره بازی کنند. با این شرایط سرخپوشان احتمالاً مثل بازی قبل با لباس فسفری یا نارنجی رنگ به میدان خواهند رفت.

* با اطلاعاتی که مربیان پرسپولیس از حریف امروز تیم‌شان کسب کرده‌اند، بازیکنان تیم ترینیدادوتوباگو از نظر بدنی در شرایط خیلی خوبی به سر برده و تیمی کاملاً فیزیکی هستند.

* پس از حضور بازیکنان در هتل، برانکو از محسن مسلمان، لوکا ماریچ و وحید حیدریه خواست به سالن وزنه رفته و به مدت 30 دقیقه به کار با وزنه بپردازند.

* بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین نوبت صبح ساعت 12 به وقت محلی ناهار خورده و ساعت 15:45 نیز راهی ورزشگاه گیزیلچه خواهند شد. قرار است ترکیب تیم نیز در جلسه قبل از بازی که در همان ورزشگاه برگزار خواهید، مشخص شود.

دومین دیدار تدارکاتی پرسپولیس در اردوی ترکیه ساعت 17 عصر امروز به وقت محلی مقابل تیم امید ترینیدادوتوباگو  برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)