مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس اولین تمرین خود را در اصفهان بعدازظهر امروز (سه شنبه) در ورزشگاه ملت ذوب آهن برگزار کرد.

تمرین سرخپوشان از ساعت 18:10 پس از صحبت های حمید استیلی آغاز شد. ابتدا بازیکنان، زیر نظر گمالوویچ به گرم کردن و دویدن دور زمین پرداختند و در ادامه با حرکات نرمشی، دو به دو سرعتی کار کردند.

حمید استیلی پس از آغاز تمرین با خبرنگاران مصاحبه کرد و به سوالات آنها پاسخ داد.

علیرضا نورمحمدی با دست بانداژ شده تمرین کرد.

رضایی دروازه بان جوان اصفهانی که در آخرین تمرین سرخپوشان در تهران قبل از سفر به اصفهان حضور یافته بود در تمرین امروز نیز به تمرین پرداخت.

میثاق و رضایی با سعید عزیزیان تمرینات آماده سازی و ویژه ای را انجام دادند و سپس به توپ گیری پرداخته و در بازی فوتبال، درون دروازه ها قرار گرفتند.

تک تک بازیکنان و کادر فنی از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند که تا حدودی با عکس العمل برخی افراد مواجه شدند که باید فقط ذوب آهن را تشویق کنند.

هوای خوب و مطبوع، زمین چمن مناسب و شرایط عالی ورزشگاه ملت اصفهان تاثیر زیادی در تمرینات تیم داشت.

بازیکنان در ادامه به دو گروه تقسیم شدند و به بازی آقا وسط پرداختند.

سانتر از جناحین و تمرین گلزنی، مهم ترین بخش تمرینات امروز سرخپوشان بود.

حمید استیلی بازیکنان را در نیمی از زمین به دو گروه قرمز و زرد تقسیم کرد و با دو دروازه بزرگ، فوتبال درون تیمی برگزار کردند.

در پایان بازیکنان با دویدن و انجام حرکات کششی، بدن ها را سرد کرده و راهی هتل عباسی اصفهان شدند.

گفتنی است؛ سرخپوشان فردا (چهارشنبه) تمرین خود را از ساعت 18 با حضور چهار ملی پوش خود (علی کریمی، مازیار زارع، علیرضا حقیقی و غلامرضا رضایی) انجام می دهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)