پرسپولیس نیوز : تمرین صبح روز یکشنبه سرخپوشان به کار به وزنه اختصاص داشت و سرخپوشان در غیاب هفت بازیکن تمرینات خود را پیگیری کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان بدون حضور هفت بازیکن انجام شد. رضا نوروزی و صفرزایی که دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارند، دغاغله، صبوری و میلاد کمندانی هم آمدند اما برنامه‌های فیزیوتراپی را زیر نظر کادر پزشکی و میثم علیپور دنبال کردند، رضا حقیقی هم به دلیل مشکلی که داشت تمرین نوبت صبح را از کادر فنی مرخصی گرفت و پیام صادقیان هم به دلیل کسالت با هماهنگی کادر فنی، غایب بود.

در تمرین امروز بازیکنان ابتدا در زمین درفشی‌فر حاضر شدند و بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن به سالن وزنه رفتند. در تمرین امروز سرخپوشان، حمیدرضا علی عسگری هم حضور داشت و دکتر حقیقت اعلام کرد؛ وی مشکلی برای تمرینات میدانی هم ندارد. در تمرین امروز حمید درخشان عملکرد تک تک بازیکنان را از نزدیک دنبال می‌کرد.

مجتبی جانعلی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز در تمرین صبح امروز سرخپوشان حضور پیدا کرد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز از ساعت 18 دومین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته برگزار می‌شود. اعضای تیم در پایان تمرین نوبت صبح، ناهار را در مجموعه درفشی‌فر صرف خواهند کرد که طبق برنامه غذایی تنظیم شده از سوی کادر فنی و کادر پزشکی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)