پرسپولیس نیوز : بازگشت حقیقی به تمرینات و عدم رضایت درخشان از عملکرد مهاجمان از مهمترین اتفاقات تمرین عصر امروز (دوشنبه) پرسپولیس بود.

بخشی از تمرین نوبت عصر امروز پرسپولیس به تمرینات بدون توپ، پاسکاری، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون تیمی اختصاص داشت.

* تمامی بازیکنان به غیر از ملی‌پوشان در تمرین عصر حضور داشتند.

* رضا حقیقی پس از دو جلسه غیبت در مراحل آماده‌سازی پرسپولیس در این جلسه تمرینی حضور پیدا کرد و اولین تمرین خود را بعد از دیدار سرخپوشان مقابل گسترش فولاد انجام داد.

* محمد عباس‌زاده در همان ابتدای تمرین نزد دکتر تیم رفت و بعد از دقایقی به همراه او راهی کلینیک مجموعه درفشی‌فر شد.

* با تصمیم کادرفنی اصحاب رسانه مشکلی برای ورود به مجموعه و تهیه گزارش نداشتند.

* مسئولان مجموعه درفشی‌فر اطلاع دادند محسن خلیلی قبل از آغاز تمرین سرخپوشان در سالن بدنسازی مجموعه حضور پیدا کرده و به وزنه زدن پرداخته است. این بازیکن اخیراً مصاحبه تندی علیه درخشان انجام داده بود.

* حدود 50 هوادار در مجموعه حضور داشتند اما مطابق روزهای قبل سکوت کرده بودند. به خواسته کادرفنی فعلاً روی سکوها باید آرامش باشد تا بازیکنان با تمرکز لازم تمرین خود را انجام دهند.

* حمید درخشان در طول تمرین بارها از شاگردانش خواست بیشتر از دو ضرب به توپ نزنند و از تکروی پرهیز کنند.

* مهمترین بخش تمرین فوتبال درون تیمی بود که در دو وقت 20 دقیقه‌ای انجام شد. درخشان داوری این مسابقه را بر عهده داشت و ترکیب اصلی را تقریباً در یک تیم ارنج کرده بود.

* اسماعیل‌زاده با وجود بیماری سرماخوردگی در تمرین عصر شرکت کرد اما عالیشاه چون شرایط مناسبی نداشت از سوی دکتر تیم اجازه تمرین پیدا نکرد و راهی منزل شد. ضمن اینکه علی‌عسگر نیز با کسب اجازه از درخشان خیلی زود مجموعه درفشی‌فر را ترک کرد.

* درخشان از عملکرد مهاجمان تیمش رضایت نداشت و به این خاطر از آنها خواست در پایان تمرین در مجموعه مانده و به تمرینات اختصاصی بپردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)