پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای مربی خود جشن تولد گرفتند.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل صبا از ساعت 15 و 20 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس آخرین مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود داشتند و محسن مسلمان، عالیشاه و کفشگری اختصاصی تمرینات خود را دنبال کردند.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز پس از گرم کردن و انجام حرکات کششی به کار با توپ پرداختند و آخرین تاکتیک‌های مد نظر دایی را پیش از بازی با صبا اجرا کردند.

* سرمربی پرسپولیس تاکید داشت که بازیکنان این تیم و مخصوصا مهاجمان در زدن ضربات نهایی دقت داشته باشند تا در بازی فردا دچار مشکل نشوند.

 

 *اما سوژه اصلی تمرین امروز تولد 40 سالگی آقاکریم بود. به همین پرسپولیسی‌ها دلیل دو کیک جداگانه تهیه کرده بودند. روی یک کیک عکس بزرگ کریم باقری پس از گل به استقلال و خوشحالی‌های عجیب و فریاد بلندش زده شده بود و روی کیک دیگر نوشته بودند "آقا کریم همیشه دوستت داریم".

* مسئولان باشگاه پرسپولیس با تهیه 2 کیک جداگانه برای کریم باقری مربی این تیم تولد گرفتند. این مسئله باعث شد تا برای دقایقی فضای شاد و جالبی در ورزشگاه درفشی‌فر ایجاد شود.

 

 خیلی‌های سعی کردند که به صورت زیرکانه کیک را به صورت باقری بزنند اما جرأت این کار را پیدا نکردند و مشخص نشد در پایان چرا کیک به صورت برخی بازیکنان دیگر زده شد. البته تکه خیلی کوچک کیک تولد باقری به گوشه‌ای از صورتش زده شد.

 

 کریم باقری نیز که از این بابت بسیار خوشحال بود با تمام بازیکنان شوخی و خنده می‌کرد البته علی دایی نیز به باقری تبریک ویژه‌ای گفت و با روبوسی برای وی آرزوی موفقیت کرد.

* سیدجلال حسینی بدون هیچ مشکلی در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد اما طبق روال روزهای گذشته مسلمان، عالیشاه و کفشگری تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* پس از خروج بازیکنان پرسپولیس از درفشی‌فر برخی از اعضای این باشگاه در ورزشگاه ماندند تا از نتیجه دیدار تیم‌های مس و سپاهان و تراکتورسازی و راه‌ آهن مطلع شوند. نکته جالب اینجا بود که پرسپولیسی‌ها به شدت برای این 2 بازی هیجان داشتند. شکست یک نیمه‌ای تراکتورسازی مقابل راه‌آهن سورینت و همچنین تساوی مس کرمان وسپاهان باعث خوشحالی سرخپوشان شده بود.

 

 *اما پس از جلسه هماهنگی نیز پرسپولیسی‌ها با لباس همیشگی قرمز و دروازه‌بان با پیراهن سبز و صبا نیز با پیراهن‌های راه‌راه و دروازه‌بان سفید به میدان خواهد رفت. پرسپولیسی‌ها پس از تمرین امروز راهی هتل آزادی برای تشکیل اردو شدند.

تیم پرسپولیس فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت 16 به مصاف صبای قم می‌رود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)