پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس زیر بارش باران تهران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

تمرین تیم پرسپولیس در حالی که قرار بود از ساعت 10:30 در ورزشگاه آزادی و زمین شماره 2 برگزار شود به خاطر بارندگی به ورزشگاه شهید کاظمی انتقال یافت و از ساعت 11:15 زیرنظر برانکو و کریم باقری آغاز شد.

* برانکو ابتدا چند دقیقه ای با بازیکنان به صحبت پرداخت و نکات تمرینی را به آنها یادآور شد.

* سپس بازیکنان به گرم کردن حرکات کششی، کار با توپ و آقا وسط پرداختند.

* برانکو بازیکنان را با کاورهای سبزرنگ به دو گروه تقسیم کرد و کارهای ترکیبی و تاکتیکی را در دستور کار آنها قرار داد. بازیکنان سپس به ضلع جنوبی ورزشگاه آمده و سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه را در دستور کار خود داشتند.

* به خاطر سردی هوا و بارش باران چند تن از بازیکنان کاپشن بر تن داشتند.

* حدود 10 هوادار امروز در پشت درهای بسته منتظر تمام شدن تمرین و گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان بودند. هواداران پیرامون شایعاتی مبنی بر جدایی محمد انصاری صحبت می کردند و از این موضوع ناراحت بودند.

* امید عالیشاه با وجود اینکه دستش هنوز در گچ است اما در تمرینات حاضر بود. در اواسط تمرین عالیشاه به طور اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت.

* چوک دستیار برانکو امروز بسیار جدی و با فریادهایی بلند بر سر بازیکنان از آنها می خواست که دقت بیشتری در تمرینات داشته باشند.

* علیرضا بیرانوند نیز که از ناحیه دست دچار مصدومیت بود امروز در ورزشگاه حاضر شد و تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کرد. بیرانوند دقایقی را با پانادایچ مربی دروازه بانان پرسپولیس به صحبت پرداخت.

* شوخی های مهدی طارمی با بازیکنان تیم پرسپولیس باعث خنده کریم باقری شده بود.

* در اواخر تمرین بارش باران باعث شده بود بازیکنان کاملا خیس شده و خود برانکو که امروز به عنوان داور در کنار بازیکنان حاضر بود نیز سر تا پا خیس شود.

* مرحله آخر تمرینات زدن ضربه و شوت به سمت دروازه که رادوشوویچ و ابوالفضل درویشوند به عنوان دروازه بانها درون دروازه قرار داشتند. رامین رضائیان با انگیزه بالایی چند ضربه را به زیبایی وارد دروازه کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)