پرسپولیس نیوز : آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر استقلال در هوای بارانی ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

 سرخپوشان که از ساعت 11 امروز در اردوی پیش از بازی در هتل المپیک اسکان یافته بودند، در ساعت 14:45 با یک دستگاه اتوبوس وارد ورزشگاه درفشی‌فر شده و پس از آن زیر بارش باران وارد رختکن شدند.

بازیکنان پس از ورود به رختکن و بعد از تعویض لباس‌های خود، نیم نگاهی به تلویزیون داشتند که دیدار زنده میلان و کیه وو را پخش می‌کرد.

برانکو ایوانکوویچ ساعت 15:15 در حالی سوت آغاز تمرین را به صدا در آورد که بارش باران ادامه داشت.

سرخپوشان به محض ورود به زمین و تشریح برنامه تمرینی از سوی برانکو، بدن‌ها را با دوهای کوتاه و عبور از موانع گرم کردند و در ادامه به مرور تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی پرداختند.

فوتبال در نصف زمین بخش بعدی تمرین بود و پس از آن، بازیکنان برای دوهای سرعتی و کوتاه در گوشه ای از زمین به کار پرداختند.

دروازه‌بانها زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات خوبی را انجام دادند.

لغزندگی زمین هم نتوانست جدیت بازیکنان را در انجام تمرینات کاهش دهد چرا که بازیکنان مصمم به حضور در ترکیب اصلی هستند و تلاش می‌کنند بهترین عملکردشان را به کادر فنی نشان دهند.

محمود خوردبین که همراه بازیکنان از هتل به محل تمرین آمده بود، دائما برنامه‌های تمرین، اردو و دیدار فردا را پیگیری می‌کرد.

داود کاشانی عضو تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس که بدلیل عوارض قلبی در بیمارستان بستری بود و پس از آن مرخص شده بود، امروز به محل تمرین سرخپوشان آمد.

علی اکبر طاهری به همراه محمد ترکاشوند مشاور اقتصادی باشگاه، پندار خمارلو و حسین خبیری وارد محل تمرین سرخپوشان شدند و از روی نیمکت عملکرد تیم را زیر نظر گرفتند.

 

به محض حضور طاهری،هواداران پرسپولیس به سمت او رفتند و از طاهری خواستند که استقلال را در بازی فردا شکست بدهد.

کریم باقری، مصطفی قنبرپور، آندره و ایگور پانادیچ و مارکو در کنار برانکو برنامه تمرینات امروز تیم را اجرا می کردند.

 

* مصطفی قنبرپور مربی سرخپوشان که دچار مشکل شده بود و به بیمارستان رفته بود امروز در تمرین حاضر است .

 

* به دستور مسوولان تیم و کادر فنی اجازه افراد متفرقه در تمرین امروز داده نشده است و حتی بعضی از لیدرها نیز در بیرون مجموعه حضور دارند.

در ادامه تمرین، بارش باران قطع شد اما لغزندگی زمین به جهت بارش، وجود داشت.

برانکو کلیه تمرینات انجام شده طی روزهای گذشته را به مورد اجرا گذاشت و برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان، زمان فوتبال درون تیمی را کاهش داد.

 

* گروهی از هواداران تیم پرسپولیس که از استان یزد آمده اند تعدادی پکیج  شیرینی و آجیل و تنقلات که تولیدی کارخانه خودشان است برای بازیکنان تیم آوردند.

 

* در اواسط تمرین برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به همراه مترجم خود به دیدار طاهری رفت و او نیز با طاهری گپ و گفتی داشت.

تمرین سرخپوشان در ساعت 16:30 به پایان رسید و بازیکنان پس از تعویض لباس هایشان عازم هتل خواهند شد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)