پرسپولیس نیوز :  مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین نوبت عصر امروز این تیم دچار مصدومیت شد.

تمرین نوبت عصر امروز (دوشنبه) پرسپولیس در شرایطی از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز شد که حدود 50 هوادار این تیم از ساعت 16 مقابل ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند.

* پیام صادقیان که در تمرین نوبت صبح به صورت اختصاصی تمرینات بدنسازی را در دستور کار داشت در تمرین بعدازظهر با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین بود.

* مهدی دغاغله امروز را هم زیر نظر کادرپزشکی تمرین کرد.

* بهزاد غلامپور و سه دروازه‌بان پرسپولیس حدود 15 دقیقه پیش از آغاز رسمی تمرین در زمین حضور پیدا کردند.

* شاگردان دایی امروز پس از دویدن و گرم کردن با توپ را در دستور کار داشتند و پس از آن استارت‌های سرعتی، استقامتی در دستور کارشان بود. در قسمت بعدی بازیکنان در دو گروه حفظ توپ را تمرین کردند.

 در بخش بعدی کلیه بازیکنان پرسپولیس با تأکید علی دایی و افشین پیروانی تمرین گلزنی و شوت از راه دور را انجام دادند. در این بخش کادرفنی پرسپولیس تأکید داشت که بازیکنان در مقابل دروازه دقت بیشتری داشته باشند.

* حمیدرضا علی‌عسگر در اواسط تمرین دچار مصدومیت شد و پس از اینکه زانوی خود را با یخ بست روی نیمکت نشست تا ادامه تمرین را از روی نیمکت تماشا کند.

* علی دایی در خلال تمرین و در تمام بخش‌ها به صورت جدی بر کار شاگردانش نظارت داشت و در برخی لحظات تذکرات خود را با صدای بلند به آنها گوشزد می‌کرد.

* در بخش پایانی تمرین میثم حسینی و حسین ماهینی از سمت چپ و راست توپ را ارسال می‌کردند و رضا نوروزی با ضربه سر دروازه را هدف می‌گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)