پرسپولیس نیوز : در شرایطی کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه حضور پیدا کرد که برای رفع مصدومیت دو بازیکن تمهیدات ویژه در نظر گرفته شده است.

مسئولان باشگاه نیروی زمینی تهران امروز سری به باشگاه پرسپولیس زدند و در جلسه‌ای با مسئولین این باشگاه توافقات اولیه برای امضای توافقنامه جهت برگزاری بازی‌های دوستانه، تبادل بازیکن و همکاری‌های نزدیک داشتند.

همچنین با توجه به اینکه اردوی پرسپولیسی‌ها در ترکیه تشکیل شده کادر پزشکی این تیم در بدو ورودش به محل تمرین سرخپوشان تمرینات ویژه‌ای برای دغاغله و عالیشاه پس از بررسی بر روی پاهای مصدوم‌شان در نظر گرفته تا هرچه سریع‌تر با امکانات فیزیوتراپی و آب‌درمانی شرایط آنها را بهبود بخشد.

پرسپولیسی‌ها امروز که به ترکیه و هتل گرین‌پارس رسیدند بازدیدی کوچک از امکانات ورزشی این هتل داشتند و بیشتر آنها با توجه به اینکه محل‌های تمرین و اردوها در ترکیه کیفیت بسیار مطلوبی نسبت به گذشته پیدا کرده تنها حسرت خوردند.

نکته جالب دیگر در اردوی قرمزپوشان این بود، وقتی سرخپوشان سیدمهدی رحمتی را دیدند از وی درباره علت جدایی‌اش از استقلال سؤال‌هایی می‌کردند که رحمتی نیز برای آنها توضیحاتی می‌داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)