پرسپولیس نیوز : نشست معاونین باشگاه پرسپولیس با معاونین استانداری هرمزگان و فرمانداری قشم برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس معاونین باشگاه پرسپولیس صبح امروز به منظور توسعه فعالیت های باشگاه پرسپولیس در سراسر ایران و همچنین راه اندازی آکادمی ، مدارس فوتبال و دفاتر نمایندگی پرسپولیس در استان هرمزگان و به ویژه جزیره هرمز راهی بندرعباس شدند.

معاونین باشگاه پرسپوایس ساعاتی پیش با معاونین عمرانی و امور توسعه جزایر استان هرمزگان نشستی داشته و درباره برنامه های مد نظر با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

معاونین استندار هرمزگان از دایر شدن آکادمی ، مدارس فوتبال و دفاتر نمایندگی پرسپولیس در این استان و فعالیت های دیگر ورزشی و فرهنگی در جزیره هرمز استقبال کرده و راهکارهایی را ارائه دادند و مقرر شد باشگاه نیز پس از بازدید از امکانات موجود پیشنهادات رسمی خوا را ارائه نماید. همچنین معاونین باشگاه پرسپولیس نشستی با معاون عمرانی فرمانداری قشم برگزار کرده و درباره فعالیت های گسترده باشگاه پرسپولیس در جزیره قشم و هرمز به تبادل نظر پرداختند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد در جزیره هرمز و با استفاده از امکانات ورزشی موجود آکادمی مجهز و مدارس فوتبال را راه اندازی کرده و همچنین احتمال دارد کمپ ویژه ای برای تیم های بزرگسالان پرسپولیس نیز در جزیره هرمز در نظر گرفته شود.

جزیره هرمز با 6 هزار نفر جمعیت از امکانات ورزشی بسیار خوبی برخوردار است و قرار است مسئولا باشگاه پرسپولیس پس از بازدید از این امکانات درباره چگونگی همکاری های ورزشی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس در این جزیره پیشنهاداتی را ارانه نمایند.

دکتر اسماعیلی معاونت فرهنگی ، امیدعلی پورحسن معاونت ورزشی ، محمود سالارکیا معاونت حقوقی و حسین فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس برای بازدید از امکانات ورزشی جزیره هرمز راهی استان هرمزگان شدند.

به گفته روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ، این باشگاه  بر اساس اقدامات انجام شده از سوی محمد رویانیان نزدیک به 100 مدرسه فوتبال در سراسر کشور راه اندازی کرده و بیش از 17 هزار فوتبال آموز در این مدارس تحت آموزش هستند. راه اندازی این مدارس فوتبال برای باشگاه پرسپولیس هزینه ای نداشته و با همکاری هواداران و علاقه مندان به پرسپولیس دایر شده است. همچنین برخی از آکادمی ها و مدارس فوتبال پرسپولیس در شهرستان ها به فعالیت های خود توسعه داده و در استان هایی مثل مازنداران ، قزوین و ارومیه تیم های پایه فوتبال پرسپولیس در لیگ های استانی شرکت کرده که برخی از آنها به عناوین اول تا سوم استان دست یافته اند. همچنین مراسم اختتامیه ترم اول برخی از مدارس فوتبال با حضور مدیرعامل ، قائم مقام و معاونین باشگاه پرسپولیس در اصفهان ، قزوین ، گلستان ، مازندران و آذربایجان غربی برگزار شده است.

صدمین مدرسه فوتبال پرسپولیس به زودی در مراسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. همچنین بیش از 50 دفتر نمایندگی و فروشگاه پرسپولیس در سراسر کشور راه اندازی شده است. دفاتر نمایندگی پرسپولیس در طی یک سال اخیر در بیش از 7 کشور جهان نیز دایر شده است. قرار است همایش یک روزه آکادمی ها و مدارس فوتبال پرسپولیس به منظور هماهنگی های هرچه بیشتر و یکپارچه سازی تمرینات و برنامه های ورزشی در اصفهان برگزار شود. باشگاه پرسپولیس همچنین قصد دارد جشنواره ای را در تهران برگزار کرده و مدارس فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور در جشنواره فوتبال سه روزه ای که در تهران برگزار خواهد شد به مصاف یکدیگر بروند تا استعدادهای برتر شناسایی شده و به طور ویژه زیر نظر گرفته و برخی از آنها جذب تیم های پایه پرسپولیس شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)