پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس مکاتبات خود را با باشگاه هامبورگ ادامه دادند.

پس از موافقت باشگاه هامبورگ برای حضور در ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه با پرسپولیس و مراسم خداحافظی مهدوی‌کیا، باقری و برخی دیگر از بزرگان، مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه فوق‌العاده تشکیل دادند.

مسئولان پرسپولیس ابتدا موافقت خود را برای برگزاری بازی به مسئولان باشگاه هامبورگ اعلام و از آنها تقدیر و تشکر کردند، سپس هم در نامه‌ای از آنها خواستار شدند تا تاریخ دقیق پیشنهادی خود را در ماه ژانویه به این باشگاه اعلام کنند. همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز با اسپانسر این بازی به توافق لازم رسیدند.

مسئولان پرسپولیس در نامه‌ای دیگر به باشگاه هامبورگ نام سه هتل را برای میزبانی از آنها در تهران اعلام کردند و از آلمانی‌ها جویای این شدند که تمایل دارند با چه خطوط هوایی به تهران سفر کنند.

قرار است طبق پیگیری مسئولان باشگاه پرسپولیس به زودی جواب این نامه‌ها ارسال تا مقدمات کار برای حضور آلمانی‌ها در ایران مهیا شود.

* همچنین محمد رویانیان که به همراه علی دایی چندی قبل سفری به روسیه داشتند با مسئولان روبین کازان برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به توافق رسیدند.مسئولان باشگاه پرسپولیس در جدیدترین پیشنهاد به روبین کازانی‌ها اعلام کردند که حاضر هستند 15 شهریور میزبان آنها در تهران باشند. البته در صورتی که برنامه‌های لیگ ایران تغییر کند امکان تغییر درخواست زمان این بازی هست. کازانی‌ها نیز به همین دلیل اعلام کردند که فعلا چند روزی نیاز به زمان دارند تا پاسخ قطعی خود را بدهند.

 

این در شرایطی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس هم پیگیر اسپانسرهای لازم برای همکاری در برگزاری این بازی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)