کاپیتان رم هر گونه خبر در خصوص بازنشستگی را رد کرد و گفت که فقط به فوتبال فکر می‌کند.

به نقل از ساکرنت، فرانچسکو توتی تمام دوران فوتبال خود را در رم گذرانده و بیش از 500 بازی برای این تیم انجام داده است. او همچنین رکورددار گلزنی برای این باشگاه است.

از قرارداد این بازیکن 36 ساله ایتالیایی با جالوروسی 2 سال باقی مانده ولی خبرهای بسیاری در رسانه‌های این کشور منتشر شده که حاکی از خداحافظی او از فوتبال دارد.

توتی در این مورد گفته بازنشستگی تنها چیزی است که هنوز به ذهن او نیامده است.

توتی که با تلویزیون سوریسی و کانزونی گفت‌وگو می‌کرد در این مورد گفت: تنها به فوتبال فکر می‌کنم. همواره به دیدار بعدی تیمم می‌اندیشم. زمانی که بازنشسته شدم، از همه آنهایی که در دوران فوتبالم از من حمایت کردند سپاسگزاری خواهم کرد ولی اکنون خیلی زود است که بخواهم به کناره گیری از فوتبال فکر کنم.

توتی که در زادگاهش به عنوان «ال گلادیاتور» شناخته می‌شود اعلام کرده یکی از بزرگترین رخدادهای دوران زندگی‌اش خارج از زمین فوتبال رقم خورده که به او و هم‌تیمی‌هایش کمک کرده تا روح یک بازیکن «رمی» را در خود نگه دارند.

وی در این مورد گفت: بهترین لحظه دوران زندگی‌ام ملاقات با پاپ ژان پل دوم بود. به هیچ وجه نمی‌توانم چشم‌های نجیب او و احساس آرامشی که او داشت را فراموش نمی‌کنم.

توتی افزود: درست است، من در رم به گلادیاتو معروف بودم ولی تصور نمی‌کنم شجاعت ما ارتباطی به نقش و شهرت ما داشته باشد. بلکه به این است که ما کارهایی را انجام می‌دهیم که‌ آنها را باور داریم و سعی می‌کنیم بهترین تلاش‌مان را برای انجام بهترین کارها و عزیزان‌مان انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)