چهارشنبه 9 بهمن(17:50)

مرجع خبری پرسپولیس : توره: دوست دارم كنار نيكبخت بازى كنم، نه جاى او

pnnc • از اينكه بازى قبل تيمت مقابل مس را از دست دادى ناراحت نشدى؟
– بيشتر از اين ناراحت شدم كه داور مرا بى جهت اخراج نمود و از يك مسابقه هم محروم كرد. دوست داشتم در كرمان به پيروزى تيمم كمك مى كردم.

pnnc • با توجه به اينكه در بازى با مس غيبت داشتى فكر نمى كنى جايگاهت را در تركيب اصلى از دست بدهى؟
– محروميت در كوران مسابقات براى هر بازيكنى اتفاق مى افتد و قرار نيست به خاطر يك كارت قرمز نيمكت نشين شوم.

pnnc • اما شايد كادر فنى بازيكن ديگرى را در بازى با پيام به تو ترجيح دهد.
– من به اين چيزها فكر نمى كنم و هميشه خوب تمرين مى كنم تا در تركيب اصلى باشم. در هر مسابقه هم كه به تصميم كادر فنى ثابت بازى كردم عملكرد خوبى ارائه داده ام

pnnc • خيلى دوست دارى مقابل پيام كه ضعيف ترين خط دفاع ليگ را دارد گل بزنى؟
– من در هر مسابقه براى گلزنى به ميدان مى روم. بازى با پيام را هم آسان تلقى نمى كنيم چون آنها هم نمى خواهند بازنده ميدان باشند و احتمالاً يك دفاع فشرده خواهند داشت. با اين حال تلاش مى كنم با گلزنى تعداد گل هاى خود را افزايش دهم.

pnnc • گفته مى شود نيكبخت در بازى با پيام در نوك خط حمله بازى مى كند تا با گلزنى به روزهاى اوجش برگردد. اگر اين اتفاق افتاد چطور؟
– نيكبخت از دوستان خيلى خوب من در پرسپوليس است. دوست دارم در اين مسابقه در كنار او بازى كنم و مطمئناً كمك خواهم كرد تا نيكبخت گل بزند. اگر هم او جاى من بازى كرد يا من جاى او، باز مهم پيروزى تيم است.

pnnc • هنوز هم به قهرمانى پرسپوليس در ليگ اميدى هست؟
– در فوتبال ايران اتفاقات غيرقابل پيش بينى زياد رخ داده است. هيچ تيمى در ليگ از پيش بازنده يا برنده نيست. ما براى اينكه به صدر برسيم بايد از اشتباهاتمان كم كنيم. در غير اين صورت از جايمان تكان نخواهيم خورد.

pnnc • فكر مى كنى چرا پرسپوليس الان در جايگاه پنجم جدول جاى گرفته و استقلال در صدر قرار دارد؟
– من خيلى بازى هاى استقلال را نگاه نمى كنم تا درخصوص اين تيم نظر بدهم اما در خصوص تيم خودمان بايد بگويم در بعضى مسابقات حريفان خود را دست كم گرفتيم و امتيازات راحتى را از دست داديم. اشتباهات داورى هم در خيلى از مسابقات به ضررمان تمام شد و اين عوامل دست به دست هم داد تا الان جايگاه خوبى در جدول نداشته باشيم.

pnnc • اين روزها صحبت از آمدن يك مربى خارجى بزرگ به تيمتان است. نظرت در اين مورد چيست؟
– شما خبرنگاران پس از جدايى افشين قطبى بارها اين سؤال را از من پرسيده ايد اما تا الان اتفاقى رخ نداده است. پس بهتر است تا زمانى كه مربى به ايران نيامده در مورد آن اظهارنظر نكرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)