چهارشنبه 19 فروردین(12:44) 

مرجع خبری پرسپولیس : امروز پرسپوليس از رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا به مصاف تيم الغرافه قطر مى رود ابراهيم توره مهاجم تيم كه شنيده مى شود از نيمكت نشينى بسيار ناراحت است، اين روزها به خاطر مصدوميت در تمرينات گروهى تيم شركت نمى كند. گفت وگوى ما را با او بخوانيد:


pnnc • در رابطه با نيمكت نشينى ات حواشى بسيارى به وجود آمده است…!
هر مربى سليقه خاص خودش را دارد شنيده ام از جانب من گفته اند كه از نيمكت نشينى ناراحتم اما بايد بگويم هيچ مشكلى با اين قضيه ندارم و هر موقع كه كادرفنى لازم بداند به ميدان مى روم.


pnnc • طبق شنيده ها وينگادا اعتقادى به بازى تو ندارد، در اين رابطه با او صحبت كرده اى؟
در تيم بازيكنان خوبى داريم كه هر لحظه مى توانند جايگزين فرد ديگرى در زمين شوند. از اين موضوع هم اطلاعى ندارم. تا آنجايى كه مى دانم وينگادا با من مشكلى ندارد و اين حرف ها، شايعه اى بيش نيست. من مقابل الشارجه، صبا، مقاومت سپاسى و… به ميدان رفتم.


pnnc • اما مقابل اين تيم ها عملكرد قابل قبولى نداشتى، اين موضوع را قبول دارى؟

كمى دچار افت شده ام و تا آنجايى كه در توانم بوده است بازيم را به نمايش گذاشته ام. مقابل صباى قم كه تيم دچار مشكل بود و بايد بگويم آن روز، روز ما نبود چرا كه تمام نفرات در حد خود ظاهر نشدند. ضمن اينكه با تمام اين تفاسير ما مستحق شكست نبوديم.

pnnc وضعيت مصدوميتت چطور است؟
متأسفانه از ناحيه مچ پا در بازى مقابل صبا دچار مصدوميت شدم و نمى توانم پرسپوليس را مقابل الغرافه همراهى كنم اما طبق نظر پزشك آسيب ديدگى ام چندان جدى نيست و به زودى تمرينات گروهى را آغاز خواهم كرد.
 

pnnc • وضعيت پرسپوليس بعد از ناكامى مقابل صباى قم چگونه است؟
اين شكست را فراموش كرده ايم. كادرفنى در اين رابطه صحبت هاى زيادى با بازيكنان داشته اند تمرينات متنوع و مداومى كه توسط وينگادا براى بازيكنان طراحى شده و هر روز با برنامه ريزى به تمرين مى پردازيم.
 

pnnc • فكر مى كنى پرسپوليس مقابل الغرافه چه نتيجه اى خواهد گرفت؟
با توجه به بازى هاى خوب بازيكنان تيم در آسيا مطمئن هستم كه ما در اين بازى هم مى توانيم الغرافه را شكست دهيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)