پرسپولیس نیوز : معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی پیرامون متولی انتخاب هیات مدیره استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که برخی نمایندگان گفته‌اند معرفی اعضای هیأت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از سوی وزارت ورزش نباید صورت گیرد و وزارت اقتصاد باید اعضاء را معرفی کند، گفت: این حرف درست و کاملا منطقی است.

وی اضافه کرد: این اتفاق (معرفی اعضاء هیات مدیره باشگاه‌ها توسط وزارت ورزش) در قالب شفاهی و تخصصی توسط وزارت ورزش انجام می‌شود اما در قالب قانونی و کتبی از سوی مجمع باشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

خادم در توضیح بیشتر با بیان اینکه رئیس مجمع باشگاه‌ها، وزیر اقتصاد است، گفت: وزرای ورزش، دادگستری و معاونت برنامه‌ریزی هم اعضای مجمع محسوب می‌شوند که در نهایت صورتجلسه انتخاب هیأت مدیره توسط اعضا مجمع به امضا می‌‌رسد.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: پس از امضای صورتجلسه، مصوبه انتخاب هیأت مدیره به سازمان ثبت رفته و سپس در روزنامه رسمی به چاپ می‌رسد.

خادم در پاسخ به این سوال که آیا روند بیان شده از سوی جنابعالی در معرفی هیات مدیره باشگاه‌ها انجام می‌شود، اظهار داشت: در دوره قبل غیر از زمان کوتاهی که آقای پروین (در باشگاه پرسپولیس) بود، این روند اتفاق افتاده و ما نیز همین قالب را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی صورتجلسه به مجمع باشگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: صورتجلسه آماده است تا برای امضاء برای وزرا ارسال شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)