پرسپولیس نیوز :  مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درخصوص خبر خودداری برخی كاركنان این باشگاه از حضور در محل كار خود بدلیل پرداخت نشدن حقوق ها توضیحانی ارایه كرد.

برخی منابع نزدیك به باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه خبر از غیبت یكروزه تعدادی از كاركنان این باشگاه بر سر كارهای خود دادند.
این منابع افزودند:این افرادبه دلیل آنكه حدود2ماه حقوق دریافت نكرده بودند، روز یكشنبه گذشته تصمیم به خودداری از حضور یكروزه بر سركار گرفتند.
حسین قدوسی با بیان اینكه برخی تلاش می كنند تا با انتشار شایعات از درون باشگاه، مشكلاتی را برای پرسپولیس ایجادكنند،افزود:حقوق پرسنل درزمان مدیریت محمد رویانیان به موقع پرداخت شده وتعدادی پرسنل نیزبه سبب افزایش فعالیت ها به جمع كاركنان اضافه شده اند.
وی با تایید اینكه حقوق فروردین ماه كاركنان این باشگاه عقب افتاده است، افزود:چند نفر از پرسنل باشگاه پیگیر حقوق فروردین خود بودند ولی بر سركارهای خود حاضر شدند.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: این درحالی است كه برخی باشگاه ها چندین ماه است كه حقوق كاركنان خود را پرداخت نكرده اند ولی در زمان رویانیان حقوق كاركنان پرسپولیس به موقع پرداخت شده و فقط حقوق فروردین خود را طلب داشتند.
قدوسی ادامه داد:فعالیت باشگاه پرسپولیس به شكل چشمگیری دردوران رویانیان افزایش یافته است بیش از 11تیم غیرفوتبالی تشكیل شده ودانشگاه، آكادمی، موسسه خیریه و حجم فعالیت برخی امور دیگرازجمله فرهنگی، حقوقی و بین الملل و… به هیچ عنوان قابل قیاس با گذشته نیست.
به گفته وی، مركزعلمی كاربردی پرسپولیس 105 دانشجوجذب كرده است.
وی در خصوص تحصیلات رییس دانشگاه پرسپولیس هم گفت: این فرد از بین كاندیداهای این پست در داخل باشگاه و پس از تایید وزارت علوم فعالیت خود را آغاز كرده است.
منتقدین باشگاه پرسپولیس عنوان می كنند كه رییس دانشگاه پرسپولیس دارای مدرك لیسانس است.
قدوسی گفت: رزومه نامبرده در سایت دانشگاه پرسپولیس موجود بوده و پرسپولیس اولین باشگاهی است كه اقدام به تاسیس دانشگاه كرده است . این مركز یكی از معدوددانشگاه هایی است كه در آن رشته های فوتبال، فوتسال وآمادگی جسمانی تدریس می شود.
وی در خصوص اعزام 5 بازیكن زیر21 سال به برزیل و دلایل لغو این سفر گفت: دلیل انصراف 3 بازیكن از سفر، ممانعت خانواده های آنان به دلیل همزمانی با امتحانات درسی بود.
وی گفت: باشگاه قصد دارد 5 بازیكن زیر 21 سال را برای دوره های 3 ماه و پنج مربی پایه را به برزیل برای گذراندن دوره 20 روزه به این آكادمی اعزام كند.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: این اقدام را پیشتر كشورهای كره جنوبی و ژاپن انجام داده و ثمره آن را دیده اند.
وی در خصوص رشته های غیرفوتبالی باشگاه پرسپولیس هم گفت:90درصدرشته های غیر فوتبالی ازابتدای تاسیس تیم با نام پرسپولیس در مسابقات شركت كردند و مابقی به واسطه مشكلات مالی به باشگاه مراجعه و از مسوولان پرسپولیس خواستند از این تیم ها حمایت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)